تصاویر جدید گلکسی A52 شمایل کلی آن را نشان می‌دهند - تکفارس 
تصاویر جدید گلکسی A52 شمایل کلی آن را نشان می‌دهند - تکفارس 

تصاویر جدید گلکسی A52 شمایل کلی آن را نشان می‌دهند

آرمین مکاری
۱ بهمن ۱۳۹۹ - 14:00
تصاویر جدید گلکسی A52 شمایل کلی آن را نشان می‌دهند - تکفارس 

گلکسی A52 یکی از گوشی‌های سری A سامسونگ است که به‌طور مداوم اطلاعاتی از آن به بیرون درز پیدا می‌کند. انتظار می‌رود به‌زودی از این گوشی هوشمند رونمایی شود. به‌تازگی گزارش جدیدی منتشر شده است که تصاویر پنل این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

این گزارش ممکن است از کارخانه Great Noida لو رفته باشد که مسئول تولید انبوه این دستگاه است. این تصاویر، طراحی مستطیلی قسمت دوربین را با گوشه‌های گرد نشان می‌دهند که شباهتی به گلکسی A51 دارد. نمونه اولیه گلکسی A52 دارای سطحی براق است که می‌تواند به پنل عقب گلاستیک (Glasstic) مربوط باشد که در شایعات قبلی به آن اشاره شده بود. هیچ اطلاعاتی در مورد ابعاد این گوشی در گزارش اخیر نیست اما اطلاعات قبلی می‌گویند که اندازه آن ۱۵۹٫۹x75.1×8.4 میلی‌متر است. در قسمت جلویی، می‌توانیم پنج نقطه را در قسمت دوربین و برچسب «A52» را در بالای آن مشاهده کنیم. اگرچه نمی‌توان صریحاً آن را به عنوان دوربین چهارگانه تأیید کرد، اما به نظر می‌رسد یکی از این نقطه‌ها فلش LED باشد و گفته می‌شود که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود.

در پایین، بریدگی‌هایی برای جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و درگاه های Type-C وجود دارد. این گزارش اطلاعاتی در مورد قسمت جلویی ارائه نمی‌دهد اما احتمالاً از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی Infinity-O AMOLED با حفره پانچ در مرکز آن بهره خواهد برد. همچنین می‌توان انتظار داشت که هر دو نسخه ۴G و ۵G این گوشی عرضه شود. بر اساس شایعات قبلی، دو مدل گلکسی A52 از پردازنده‌های اسنپ دراگون ۷۲۰G و اسنپ دراگون ۷۵۰G 5G بهره خواهند برد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن می‌توان به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش، شارژر ۱۵ واتی و اندروید ۱۱ اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.