شرکت DC اپلیکیشن کمیک‌ خود را دوباره منتشر می‌کند - تکفارس 
شرکت DC اپلیکیشن کمیک‌ خود را دوباره منتشر می‌کند - تکفارس 

شرکت DC اپلیکیشن کمیک‌ خود را دوباره منتشر می‌کند

خشایار جهانی
۱ بهمن ۱۳۹۹ - 11:59
DC

شرکت دی‌سی قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه اپلیکیشن کمیک خود را با عنوان DC Universe Infinite دوباره منتشر کند.

شرکت دی‌سی کتاب‌های کمیک و برنامه و فیلم‌های تلویزیونی مختلفی را پخش می‌کند، اما از آن‌جایی که اخیراً نمایش فیلم‌های آن به شبکه HBO Max راه یافت، تصمیم گرفت که در کنار آن، اپلیکیشن خود را نیز منتشر کند و بر جامعه طرفداران نیز تمرکز بیشتری داشته باشد، بدون آن‌که حق اشتراک ماهانه را از ۷٫۹۹ دلار بیشتر کند.

DC Universe Infinite، شش ماه پس از عرضه فیزیکی محصولات مرتبط، حالا دسترسی پیش از موعد را برای کاربران فراهم کرده است. به‌علاوه، این شرکت می‌گوید خواندن کمیک در اپلیکیشن بسیار راحت‌تر شده است و کاربران امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی لیست‌های خود دارند. همچنین این برنامه علاوه بر آیکون قابل تعویض، ابزارک‌های متفاوتی نیز برای کاربران iOS فراهم کرده است.

DC

از لحاظ ویژگی، DC Universe Infinite بسیار شبیه Marvel Unlimited است که کاربران حق اشتراک ۹٫۹۹ دلاری ماهانه می‌پردازند. این یعنی که دی‌سی، حق اشتراک کمتری نسبت به مارول دریافت می‌کند و این ممکن است به برنامه شرکت وارنر برای تولید و عرضه فیلم‌های دی‌سی کمک کند.

از آن‌جایی که دنیای کمیک‌ها درحال گسترش است، اپلیکیشن‌ها هم مانند کتاب‌های کمیک طرفدار و کاربران زیادی دارد و هر کاربر می‌تواند مطالب زیاد و متنوعی درمورد ابرقهرمان‌های خود بخواند. از آن‌جایی که شبکه HBO Max مختص سری فیلم‌ها و سریال‌های دی‌سی است، برنامه شرکت وارنر برای ساخت فیلم‌های بیشتر از کتاب‌های دی‌سی معقول به‌نظر می‌رسد. باید دید که پرداخت ۲۲ دلار ماهانه برای داشتن هر دو سرویس از طرف کاربران با استقبال روبه‌رو خواهد شد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.