به‌روزرسانی جدید مایکروسافت تو دو منتشر شد - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید مایکروسافت تو دو منتشر شد - تکفارس 

به‌روزرسانی جدید مایکروسافت تو دو منتشر شد

مهدی ملکی
۲۹ دی ۱۳۹۹ - 18:00
مایکروسافت تو دو

نسخه اندروید اپلیکیشن مدیریت کارهای مایکروسافت که با نام تو دو (To Do) شناخته می‌شود، اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. این به‌روزرسانی که نسخه اپلیکیشن را به ۲.۳۵.۱۷۶ تغییر می‌دهد، ویژگی تاک‌بک (Talk Back) را برای فرایند جست‌وجو ارتقا خواهد داد. از آن سو شاهد رفع باگ‌هایی خواهیم بود که باعث توقف ناگهانی اپلیکیشن می‌شوند و همچنین مشکلات مربوط به اشتراک فهرست‌ها نیز رفع خواهند شد.

همان‌طور که بدیهی است، اپلیکیشن تو دو در یادآوری و یادداشت‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار طی بازه‌های زمانی به خصوصی به‌روزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که نیازمند افزایش کیفیت تجربه کاربری است. حال اکنون زمان انتشار به‌روزرسانی جدید رسیده است. شرکت مایکروسافت یادداشت زیر را همراه با به‌روزرسانی خود ارائه داده است:

ما در این به‌روزرسانی ویژگی تاک‌بک را برای استفاده در فرایند جست‌وجو بهبود داده‌ایم. همچنین باگ‌هایی که سبب توقف برنامه می‌شوند را رفع کرده و مشکلات مربوط به اشتراک فهرست‌ها را در نظر گرفته‌ایم.

 شرکت مذکور مدتی پیش در سیستم عامل اندروید فعالیت‌های مشابهی را داشت. برای مثال به تازگی مشخص شده است که کاربران قادر به به‌روزرسانی مایکروسافت لانچر این شرکت هستند. مایکروسافت لانچر اندروید نیز اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است که نسخه اپلیکیشن را تا رقم ۶٫۲٫۲۰ افزایش می‌دهد. این به‌روزرسانی بهبودهایی را در قسمت چینش صحیح اپلیکیشن‌ها در پوشه، قسمت فید مربوط به پروفایل‌های کاری، مصرف باتری و کارایی کلی اعمال می‌کند. افزون بر این، کاربران می‌توانند انتظار رفع برخی باگ‌های نرم‌افزاری و بهبود موارد پیشین را نیز داشته باشند.

شما می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن تو دو را از طریق فروشگاه رسمی گوگل موسوم به پلی استور دریافت کنید. لازم به ذکر است که این نسخه شامل تمام به‌روزرسانی‌های قبلی از جمله مورد یاد شده خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید