پشتیبانی MIUI پلاس از مک بوک و مدل‌های مدیاتک - تکفارس 
پشتیبانی MIUI پلاس از مک بوک و مدل‌های مدیاتک - تکفارس 

پشتیبانی MIUI پلاس از مک بوک و مدل‌های مدیاتک

حامد شهرزاد
۲۸ دی ۱۳۹۹ - 16:30
MIUI-12.5

در جلسه پرسش و پاسخ اخیر، شیائومی پاسخ سؤالات مربوط به MIUI پلاس را ارائه داده است. به خاطر بیاورید که MIUI پلاس در گذشته اسکرین کامبو نامیده می‌شد. این ویژگی فقط برای شیائومی می ۱۰ الترا و شیائومی می نوت بوک پرو ۱۵ (۲۰۲۰) در هنگام معرفی در دسترس بود. با این حال، متعاقباً برای مدل‌های بیشتری از تلفن های هوشمند این شرکت در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر، این ویژگی فقط در تلفن های شیائومی (مدل‌های اسنپدراگون) و نوت بوک ها موجود است. با این حال، به‌زودی برای مدل‌های مک بوک و مدیاتک (MTK) در دسترس خواهد بود.

با توجه به جلسه پرسش و پاسخ، شیائومی گفت که سازگاری MIUI پلاس برای مدل‌های MTK در حال انجام است. MIUI پلاس تا حد زیادی به قابلیت شبکه و کدگذاری تراشه متکی است. بنابراین، در حال حاضر فقط مدل‌هایی که بتوانند تجربه کاربری عالی را تضمین کنند، از این ویژگی برخوردار هستند. علاوه بر این، این شرکت همچنین تائید کرد که MIUI پلاس برای مک بوک درحال‌توسعه است و به‌زودی کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی در دسک تاپ و با بهره گرفتن از دوربین رایانه خود، تماس ویدیویی برقرار کنند.

هنوز مشخص نیست که MIUI پلاس چه زمانی برای دستگاه‌های شیائومی و ردمی در دسترس خواهد بود

MIUI پلاس ویژگی مهمی است که توسط شیائومی در به روز رسانی سیستم MIUI 12.5 معرفی شده است. این ویژگی می‌تواند صفحه‌نمایش تلفن همراه را در رایانه نمایش دهد. MIUI پلاس همچنین از ویژگی‌هایی مانند مشاهده اعلان‌های تلفن همراه، انتقال فایل‌ها و همگام‌سازی دو طرفه پشتیبانی می‌کند. از هم‌اکنون، تنها نه مدل تلفن هوشمند شیائومی از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. آن‌ها عبارت‌اند از:

  • شیائومی می ۱۱
  • شیائومی می ۱۰ الترا
  • شیائومی-می ۱۰ پرو
  • شیائومی می ۱۰
  • شیائومی می ۹ پرو ۵G
  • شیائومی-می ۹
  • ردمی K30S اکستریم کامموریتیو ادیشن
  • ردمیK20 پرو
  • ردمی K30 پرو

متأسفانه، در جلسه پرسش و پاسخ در مورد اینکه MIUI پلاس چه زمانی برای این دستگاه‌ها در دسترس خواهد بود، پاسخی داده نشد. پرسش و پاسخ کامل به زبان چینی است و تمام اطلاعات آن کاملاً روشن نیست. ما اطلاعات جدید در مورد MIUI پلاس را منتشر خواهیم کرد و شما اولین نفری خواهید بود که از زمان موجود بودن آن مطلع خواهید شد.

Xiaomi Question and Answer

شیائومی اولین بتای عمومی MIUI 12.5 را با پشتیبانی از ۲۸ دستگاه منتشر می‌کند

شیائومی از عرضه اولین نسخه بتای عمومی رابط کاربری MIUI 12.5 برای تلفن های هوشمند شیائومی و ردمی خبر داد.

البته این نسخه بتای عمومی در چین منتشر می‌شود. پیش از این، این شرکت نسخه بتای خصوصی را فقط برای کاربران چینی انجام داده بود. در حال حاضر، MIUI 12.5 از ۲۸ مدل تلفن هوشمند پشتیبانی می‌کند.

از این میان مدل‌های پشتیبانی شده می‌توان به سری گوشی های هوشمند شیائومی می ۱۱، شیائومی می ۱۰، شیائومی می ۹، شیائومی می CC9 پرو، ردمی ۱۰X، ردمی K30، ردمی K20، ردمی نوت ۹، ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۷ اشاره کرد.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که شیائومی قصد دارد نسخه پایدار MIUI 12.5 را در اواخر آوریل ۲۰۲۱ منتشر کند و تاکنون، فقط در مورد بازار چین صحبت شده است. تاریخ انتشار MIUI 12.5 برای نسخه‌های بین‌المللی تلفن های هوشمند هنوز فاش نشده است. اولین دریافت‌کننده MIUI 12.5 پایدار شیائومی می ۱۱ جدید و همچنین می ۱۰، می ۱۰ پرو و می ۱۰ اکستریم کامموریتیو ادیشن خواهد بود.

MIUI 12.5 یک رابط کاربری کمی دوباره طراحی شده است که دارای «تصاویر پس‌زمینه فوق‌العاده» جدید است و بسیاری از صداهای طبیعی جدید را دریافت کرده است. این رابط کاربری سبک‌تر و سریع‌تر است و تعامل بهتر با ویندوز را فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.