اپل در حال کار بر روی یک مانیتور با قیمت پایین است - تکفارس 
اپل در حال کار بر روی یک مانیتور با قیمت پایین است - تکفارس 

اپل در حال کار بر روی یک مانیتور با قیمت پایین است

حامد شهرزاد
۲۷ دی ۱۳۹۹ - 13:00
thunderbolt-display

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل توسعه اولیه یک مانیتور اکسترنال با قیمت پایین را آغاز کرده است که در کنار مانیتور رده‌بالای پرو دیسپلی XDR خود به فروش می‌رسد. این صفحه نمایش جانشینی برای مانیتور تاندربولت دیسپلی قبلی اپل خواهد بود که در سال ۲۰۱۱ با قیمت ۹۹۹ دلار معرفی شد ولی ساخت آن در سال ۲۰۱۶ متوقف شد.

این گزارش ادعا می‌کند که صفحه نمایش جدید با قیمت پایین اپل از روشنایی و نسبت کنتراست کمتری در مقایسه با پرو دیسپلی XDR برخوردار است که به همراه نگه‌دارنده ۹۹۹ دلاری آن، ۴۹۹۹ دلار قیمت دارد:

اپل به‌عنوان بخشی از اقدامات مربوطه به دسکتاپ مک خود که احیا شده است، شروع به تولید مانیتور اکسترنال با قیمت پایین برای فروش در کنار پرو دیسپلی XDR کرده است. مانیتور کنونی اپل در سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد و به همراه نگه‌دارنده ۱۰۰۰ دلاری آن، ۵۰۰۰ دلار هزینه دارد.

اپل مانیتور تاندربولت دیسپلی را با قیمت ۹۹۹ دلار به‌عنوان یک مانیتور ارزان‌قیمت در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد

لوگو شرکت اپل

این مانیتور ارزان‌تر از صفحه نمایشی برخوردار خواهد شد که بیشتر از مصرف حرفه‌ای برای مصرف‌کنندگان عادی مناسب است و از نسبت روشنایی و کنتراست بالاترین سطح برخوردار نیست. اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۱ یک مانیتور برای مصرف‌کنندگان عادی به نام تاندربولت دیسپلی با قیمت ۹۹۹ دلار را معرفی کرد اما ساخت این مانیتور در سال ۲۰۱۶ متوقف شد.

هنوز در مورد اندازه، وضوح تصویر یا مشخصات دیگر نمایشگر با قیمت پایین اپل خبری در دست نیست، اما پرو دیسپلی XDR به یک نمایشگر ۳۲ اینچی ۶K مجهز است، در حالی که نمایشگر تاندربولت دیسپلی دارای یک صفحه ۲۷ اینچی با وضوح QHD و ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این صفحه نمایش احتمالاً حاشیه‌های جلو بسیار نازک‌تری از نمایشگر تاندربولت دیسپلی دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید