ریلمی واچ ۲ و ریلمی واچ ۲ پرو احتمالاً بزودی عرضه می‌شوند - تکفارس 
ریلمی واچ ۲ و ریلمی واچ ۲ پرو احتمالاً بزودی عرضه می‌شوند - تکفارس 

ریلمی واچ ۲ و ریلمی واچ ۲ پرو احتمالاً بزودی عرضه می‌شوند

مهرداد میرشاهی
۲۷ دی ۱۳۹۹ - 09:02
ساعت هوشمند ریلمی واچ

شرکت ریلمی ماه می سال گذشته، نخستین ساعت هوشمند خود را با نام «ریلمی واچ» وارد بازار کرد. چند ماه پیش نیز شاهد عرضه ریلمی واچ S و S پرو بودیم. اینک اما، به نظر می‌رسد این کمپانی خود را برای عرضه نسل جدید ساعت های هوشمندش آماده می‌کند.

ریلمی اپلیکیشن موبایلی دارد که «ریلمی لینک/Realme Link» نام دارد و به عنوان یک هاب برای همه دستگاه‌هایِ متصلِ ساخت این شرکت عمل می‌کند. در حال حاضر، در گزارش جدیدی آمده است که کد منبع فاش شده این اپلیکیشن به وجود دستگاه‌های ریلمی واچ ۲ و ریلمی واچ ۲ پرو اشاره دارد.

اشاره کد منبع ریلمی لینک به ریلمی واچ S

وجود دو ساعت هوشمند در دست ساخت ریلمی در اپلیکیشن این شرکت نشان می‌دهد که رونمایی رسمی این محصولات نزدیک است. با این حال، ریلمی هنوز به صورت رسمی چیزی درباره این محصولات پوشیدنی جدید ارائه نداده است.

اگرچه کد منبع اپلیکیشن ریلمی لینک به این دو محصول در دست توسعه اشاره دارد ولی شامل هیچ جزئیاتی از مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها نمی‌شود. با این حال، از آنجایی که این محصولات، جانشین نسل نخست ساعت های هوشمند ریلمی محسوب می‌شوند، باید منتظر پیشرفت‌های چشمگیری باشیم.

ساعت هوشمند Realme Watch با نمایشگر لمسی ۱٫۴ اینچی با محافظ صفحه منحنی و ۲٫۵ بعدی گوریلا گلس ۳ عرضه شده که رزولوشن ۳۲۰*۳۲۰ را ارائه می‌دهد و از تراکم پیکسلی ۳۲۳ PPI و روشنایی ۳۸۰ نیت برخوردار است.

این محصول پوشیدنی با دستیار سلامتی ۲۴/۷ (۷ روز هفته و ۲۴ ساعته) همراه است که شامل یک مانیتور (یا نظارت کردن) ضربان قلب، مانیتور سطح اکسیژن خون (SpO2) و ۱۴ حالت ورزشی است. از جمله دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به ردیاب تعداد قدم‌ها، هشدار عدم فعالیت، مدیتیشن، یادآوری نوشیدن آب و نظارت روی خواب اشاره کرد.

از ریلمی واچ می‌توان برای کنترل موسیقی، باز کردن قفل گوشی هوشمند، و همچنین کنترل عملکردهای دوربین گوشی خود استفاده کنید. این محصول با درجه IP68 عرضه شده به این معنا که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این ساعت هوشمند با قیمت ۵۵ دلار در دسترس قرار دارد؛ از این رو، انتظار می‌رود که نسل بعدی آن اگر با این قیمت عرضه نشود، حداقل کمی از آن بالاتر باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.