Apple در حال کار کردن بر روی سنسورهایی برای پیش بینی سکته! - تکفارس 
Apple در حال کار کردن بر روی سنسورهایی برای پیش بینی سکته! - تکفارس 

Apple در حال کار کردن بر روی سنسورهایی برای پیش بینی سکته!

erfanjr
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - 20:03
Apple در حال کار کردن بر روی سنسورهایی برای پیش بینی سکته! - تکفارس 

به نظر می رسد که Apple به صورت جدی در راه پزشکی گام بر می دارد زیرا با توجه به گزارشی که اخیرا بدست آمده است یکی از کمپانی های زیرمجموعه در حال کار کردن بر روی سنسور هایی هستند که با آن می توان سکته را پیش بینی کرد!

در حال حاضر Tomlinson Holman که یک مهندس صدا بوده و در ساخت THX مسئول بوده است،بر روی این پروژه کار می کند. حال شاید شما این را از خود بپرسید که یک مهندس صدا چه ربطی به پزشکی دارد که یک سوال خوب می باشد و در پاسخ می توان گفت: تمرکز Apple و Holman بر روی صدایی که خون هنگامی که از شریان ها و عروق عبور می کند،می سازد.  سنسوری که توانایی انجام این آنالیزها را با توجه به این صداها داشته باشد به صورت منطقی باید همیشه به شما وصل و پوشیده باشد. اما از بحث های سلامتی گذشته،این می تواند iWatch ای باشد که شایعه های زیادی در پیرامون آن وجود داشت.

مدتی است که می شنویم Apple در حال کار بر روی سلامت و تندرستی می باشد و در این مدت،متخصصان سلامت زیادی توسط Apple استخدام شده اند. این می تواند یک قدم بزرگ برای گسترش فعالیت های این کمپانی باشد و برای اولین بار در میان دیگر رقبا،Apple به سراغ آن رفته است و iWatch قرار است بسیار کامل و تاثیر گذار تر باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا Apple می تواند با ورود به راه سلامت و تندرستی از دیگر رقیبان خود پیشی بگیرد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.