رشد فروش لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و MSI در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 
رشد فروش لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و MSI در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

رشد فروش لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و MSI در سال ۲۰۲۰

حامد شهرزاد
۲۶ دی ۱۳۹۹ - 19:00
MSI-GL63-8RE-417CN-Gaming-Laptop

شرکت‌های Asustek Computer یا همان ایسوس و Micro Star International (MSI) هر دو شاهد فروش چشمگیر لپ تاپ های گیمینگ خود را در سال ۲۰۲۰ بوده‌اند. این سازندگان لپ تاپ مدت یک‌ساله رکورد بالایی را در نوت بوک های مخصوص بازی خود مشاهده کردند.

طبق گزارش دیجیتایمز، منابع صنعت نزدیک به هر دو شرکت شاهد تقاضای بیش از حد انتظار لپ تاپ های گیمینگ خود در سال گذشته بودند. طبق منابع مربوطه، تخمین زده شده است که هر دو شرکت در مقایسه با سال ۲۰۱۹ حداقل ۲۰ درصد افزایش در ارسال لپ تاپ های مخصوص بازی داشتند. همچنین، این اولین باری است که هر یک از این شرکت‌ها شاهد عبور محموله‌ها از ۲۰۰ میلیون واحد بودند. گفته می‌شود این حرکت، که تا نیمه دوم سال جاری نیز پیش می‌رود، به خاطر بیماری همه‌گیر ویروس کرونا نیز بوده است.

برای افراد ناآگاه، محموله‌های رایانه های شخصی و لپ تاپ با وجود شیوع همه‌گیر، به دلیل محبوبیت روزافزون کار در خانه و شرایط کار از راه دور، رشد داشته‌اند. این بیماری همه‌گیر همچنین منجر به افزایش رقابت در بازار لپ تاپ های گیمینگ شده است. پیش‌بینی می‌شود که نیمه اول امسال نیز عملکرد این رایانه های همراه به‌ویژه با معرفی کارت های گرافیک سری RTX 30 انویدیا برای لپ تاپ ها و نوت بوک های جدید افزایش یابد. به عبارت دیگر، سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ ممکن است بازار لپ تاپ های مخصوص بازی قوی‌ترین عملکرد را داشته باشد.

asus_rog_zephyrus_duo_15_image

به غیر از کار در خانه، بازار کلی بازی های دسک تاپ نیز شاهد افزایش ناگهانی محبوبیت بوده است. عناوین رقابتی e – sports همچنین منجر به محبوبیت بیشتر رایانه های مخصوص بازی در حین مبارزه با ویروس کرونا شده است که در سراسر جهان پخش شده است. تخمین زده می‌شود که MSI و ایسوس بیش از ۱٫۴ میلیون واحد در بازار بیش از ۸۹۹ دلار آمریکا حمل کرده باشند. این نشان‌دهنده افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی محموله‌ها در مقایسه با سال ۲۰۱۹ است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.