SSD قابل حمل OWC Envoy Pro FX معرفی شد - تکفارس 
SSD قابل حمل OWC Envoy Pro FX معرفی شد - تکفارس 

SSD قابل حمل OWC Envoy Pro FX معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۶ دی ۱۳۹۹ - 15:30
OWC Envoy Pro FX Rugged Portable SSD

شرکت OWC حافظه SSD Envoy Pro FX را معرفی کرده است که دارای طراحی قابل حمل اما محکم برای اطمینان از طول عمر طولانی و اطمینان از اینکه حتی سقوط از ارتفاع زیاد به درایو آسیب نمی‌رساند. Envoy Pro FX دارای یک محفظه آلومینیومی براق و خاکستری است که برای اطمینان از عملکرد در کثیف‌ترین و مرطوب‌ترین محیط دارای درجه‌بندی است. این SSD با محدوده ظرفیت از ۲۴۰ گیگابایت تا ۲ ترابایت و قیمت اولیه ۱۶۹ دلار در ژانویه در دسترس خواهد بود.

SSD قابل حمل Envoy Pro FX دارای سرعت انتقال تا ۲۸۰۰ مگابایت بر ثانیه با حداکثر ظرفیت تا ۲ ترابایت است

Envoy Pro FX SSD یک طراحی آلومینیومی براق ارائه می‌دهد و این طرح از یک رنگ خاکستری زغالی استفاده می‌کند که تقریباً با هر محیطی ترکیب می‌شود بدون اینکه جلب توجه کند. این محفظه آلومینیومی همچنین برای خنک کردن اجزای داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. این محفظه آلومینیومی دارای گواهینامه IP67 است. این گواهینامه اطمینان حاصل می‌کند که این SSD می‌تواند در کثیف‌ترین و حتی مرطوب‌ترین محیط به کار خود ادامه دهد. این حافظه ذخیره سازی SSD دارای مقاومت بالا در سطح نظامی و دارای گواهینامه MIL – STD810G است که و اطمینان حاصل می‌کند که هنگام انتقال این درایو به مدارس و در صورت برزو حادثه، مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. این دستگاه با استفاده از اتصال ThunderBolt4 سرعت زیاد و ظرفیت بالا را امکان‌پذیر می‌کند.

SSD قابل حمل Envoy Pro FX از سیستم‌عامل‌های مختلف پشتیبانی می‌کند

OWC Envoy Pro FX Rugged Portable SSD

لری اوکانر، مدیرعامل و بنیان‌گذار OWC اظهار داشت:

OWC Envoy Pro FX یک جهش عظیم در فناوری تمام حافظه های ذخیره سازی است چرا که این اولین SSD قابل حمل با عملکرد و سازگاری بسیار بالا است. با استفاده از OWC Envoy Pro FX، شما به‌راحتی می‌توانید آن را به مک و رایانه های شخصی مجهز به تاندربولت و USB با فناوری قدیمی، یا ماشین‌های آینده داری تاندربولت ۴ و USB 4 متصل می‌شوید.

Envoy Pro FX SSD از سیستم‌عامل‌های مختلفی از جمله مک، ویندوز، رایانه های شخصی لینکوس، آیپد پرو، دستگاه‌های سرفیس و کروم بوک پشتیبانی می‌کند. این سازگاری گسترده با سیستم‌عامل‌های مختلف باعث می‌شود که این SSD به‌راحتی در دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و این SSD می‌تواند سرعت انتقال اطلاعات تا ۲۸۰۰ مگابایت در ثانیه را داشته باشد. این سرعت انتقال سریع، نیاز تولیدکنندگان محتوا را که ممکن است دارای دوربین های متعدد یا رایانه های شخصی برای ویرایش ویدئو باشند، برطرف می‌کند.

این SSD شامل کابل تاندربولت به USB است و دارای سه سال ضمانت محدود OWC است که از پشتیبانی مستقر در ایالات متحده برخوردار است. این SSD با چهار پیکربندی مختلف ارائه می‌شود که دارای ظرفیت‌های بسیار متفاوت ۲۴۰ گیگابایت، ۴۸۰ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت است. این SSD ها به ترتیب ۱۶۹، ۱۹۹، ۲۹۹ و ۴۷۹ دلار قیمت دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید