سه لپ تاپ از سری زنبوک ایسوس معرفی شد - تکفارس 
سه لپ تاپ از سری زنبوک ایسوس معرفی شد - تکفارس 

سه لپ تاپ از سری زنبوک ایسوس معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۶ دی ۱۳۹۹ - 14:47
The ZenBook Pro 15 and ZenBook Flip 15

ایسوس زنبوک پرو ۱۵ و دو نسخه جدید در زنبوک فلیپ ۱۵ را معرفی کرده است. این لپ تاپ ها دارای رزولوشن ۴K هستند و از کارت گرافیک جیفورس انویدیا و پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core بهره می‌برند. این لپ تاپ ها برای سازندگان محتوا ایده‌آل هستند. البته ایسوس هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به قیمت و یا در دسترس بودن این لپ تاپ ها را منتشر نکرده است.

ایسوس سه لپ تاپ جدید را معرفی کرده است که دارای پردازنده اینتل Core i7 و کارت گرافیک GTX 1650 Ti انویدیا است

ایسوس سه لپ تاپ جدید را معرفی کرده است و این رایانه های همراه هم برای گیمرهای رایانه شخصی و هم برای سازندگان محتوا مناسب هستند. لپ تاپ زنبوک پرو ۱۵ از پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core یا i7 یا i5 بهره می‌برد ، در حالی که دو لپ تاپ زنبوک فلیپ ۱۵ از پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core i7-1165G7 است. زنبوک پرو ۱۵ می‌تواند از انویدیا GTX 1650 Ti بهره ببرد ، در حالی که رایانه های همراه زنبوک فلیپ ۱۵ از جیفورس انویدیا GTX 1650 با طراحی Max Q بهره می‌برند.

زنبوک فلیپ ۱۵

هر سه این لپ تاپ ها دارای اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن‌های مختلف هستند. دو صفحه نمایش زنبوک فلیپ ۱۵ غیرقابل تنظیم هستند و یک مدل دارای رزولوشن ۱۰۸۰p در حالی که مدل دیگر دارای رزولوشن ۴K است.

ZenBook-Flip-15

صفحه نمایش این رایانه همراه از حاشیه کناری نازک ۴٫۵ میلی‌متری با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصدی بهره می‌برد و از صفحه‌های IPS برای ایجاد زاویه دید گسترده استفاده می‌کند. این لپ تاپ ها دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با سرعت پردازش تا ۳۲۰۰ مگاهرتز هستند. هر دو نسخه این رایانه های همراه دارای یک رنگ واحد هستند که رنگ خاکستری مینرال است. این طرح رنگی خنثی هم برای سازندگان محتوا و هم برای افرادی که در محیط کار از لپ تاپ استفاده می‌کنند، مناسب است.

زنبوک پرو ۱۵

زنبوک پرو ۱۵ گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد از جمله استفاده از پردازنده نسل ۱۰ i7 یا پردازنده نسل ۱۰ i5. این لپ تاپ دو گزینه مختلف کارت گرافیک را ارائه می‌دهد که شامل کارت گرافیک جیفورس انویدیا GTX 1650 Max Q یا کارت گرافیک جیفورس انویدیا GTX 1650 Ti است. توانایی تغییر پیکربندی متناسب با تقریباً هر نوع نیاز خاص در این رایانه همراه وجود دارد.

ZenBook Pro 15

یکی از ویژگی‌های جالب ایسوس زنبوک پرو ۱۵ صفحه کلید آن است که امکان انتخاب آسان بین نرم‌افزارها را فراهم می‌کند. این صفحه نمایش ثانویه برای چند وظیفه عالی است و پشتیبانی از انواع برنامه‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

ایسوس هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا زمان عرضه این لپ تاپ ها اعلام نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید