ویوو X60 پرو پلاس در تاریخ ۲ بهمن به طور رسمی رونمایی می‌شود - تکفارس 
ویوو X60 پرو پلاس در تاریخ ۲ بهمن به طور رسمی رونمایی می‌شود - تکفارس 

ویوو X60 پرو پلاس در تاریخ ۲ بهمن به طور رسمی رونمایی می‌شود

مهدی ملکی
۲۶ دی ۱۳۹۹ - 14:30
ویوو X60 پرو پلاس

شرکت ویوو در انتهای ماه پیش میلادی مدل‌های X60 و X60 پرو را معرفی نمود و قول داد که به زودی نسخه پرو پلاس را نیز رونمایی کند. این شرکت اخیراً تایید کرده است که در تاریخ ۲ بهمن‌ماه سال جاری (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) X60 پرو پلاس را هم معرفی خواهد کرد.

شرکت یاد شده تا به حال مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ویوو X60 پرو پلاس را به طور رسمی منتشر نکرده اما یک فروشگاه چینی به تازگی پوستری را فاش کرده است که پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین چهارگانه پیشرفته، فناوری ZEISS، کارایی قابل توجه دوربین در نور کم و کیفیت صدای بالا را تایید می‌کند.

ویوو X60 پرو پلاس

ویوو X60 پرو پلاس که با شماره مدل V2056A شناخته می‌شود پیش‌تر در اوایل این ماه گواهینامه ۳C را دریافت نمود که در آن می‌توان پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ وات را مشاهده کرد. مدلی مشابه قبلاً در وب‌سایت گیک‌بنچ (Geekbench) نیز به نمایش درآمده است که وجود پردازنده اسنپدارگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ را تایید می‌کند. در حالی که ما تنها یک هفته تا رونمایی رسمی از گوشی هوشمند یاد شده فاصله داریم، احتمالاً ویوو اطلاعات بیشتری را منتشر کند تا هواداران بیشتر مشتاق خرید آن شوند.

برای کسانی که اطلاع ندارند لازم به ذکر است که اعضای دیگر خانواده X60 یعنی مدل پایه X60 و X60 پرو در حالی عرضه خواهند شد که به پردازنده سامسونگ اگزینوس ۱۰۸۰ مجهز خواهند بود و ما این مسئله را در ماه نوامبر فهمیده بودیم؛ با این حال این دستگاه‌ها نیز اولین محصولاتی هستند که با پردازنده یاد شده روانه بازار خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید