اوپو A93 5G با اسنپدراگون ۴۸۰ معرفی شد - تکفارس 
اوپو A93 5G با اسنپدراگون ۴۸۰ معرفی شد - تکفارس 

اوپو A93 5G با اسنپدراگون ۴۸۰ معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۶ دی ۱۳۹۹ - 14:00
Oppo A93 5G

اوپو سال گذشته A93 را با تراشه هلیو P95 معرفی کرد و امروز این شرکت با معرفی نسخه ۵G یک نسخه جدید از A93 معرفی کرد. اوپو A93 5G به تراشه جدید اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام مجهز شده است و دارای سیستم‌عامل کالر OS 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ است و همچنین دارای دو گزینه حافظه است: ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی. این دستگاه همچنین دارای اسلات کارت مایکرو SD است که امکان افزودن ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دیگر را فراهم می‌کند.

اوپو A93 5G به یک صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی فول HD پلاس با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است که دارای سرعت نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و یک سوراخ مخصوص دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در پشت این گوشی هوشمند، سه دوربین به‌صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار دارند. این سیستم دوربین ترکیبی از سنسورهای اصلی ۴۸ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسل مونوکرومیک است.

اوپو A93 5G از یک سیستم خنک‌کننده سه‌گانه با مساحت ۹۸۸۱ میلی‌متر مربع بهره می‌برد

Oppo A93 5G

این تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۴۸۰ است و از حالت دوگانه ۵G (SA یا NSA) پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و شفق قطبی ارائه می‌شود. مورد آخر از پوشش مایع جدیدی برای بدنه استفاده می‌کند و با برخورد نور به زاویه‌های مختلف رنگ بدنه را تغییر می‌دهد.

Oppo A93 5G

A93 5G دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات است و از درگاه USB-C، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت نصب‌شده در کنار آن بهره می‌برد. این تلفن هوشمند همچنین دارای یک سیستم خنک‌کننده سه‌گانه با مساحت ۹۸۸۱ میلی‌متر مربع است.

نسخه ۲۵۶ گیگابایتی A93 5G با قیمت ۹۹۹۹ یوان چین (۳۱۰ دلار یا ۲۵۵ یورو) و از طریق سایت رسمی این شرکت در چین قابل پیش‌خرید است. البته قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی A93 5G هنوز مشخص نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.