بهترین موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۴ را خریداری بکنید - تکفارس 
بهترین موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۴ را خریداری بکنید - تکفارس 

بهترین موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۴ را خریداری بکنید

ali000
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - 14:09
بهترین موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۴ را خریداری بکنید - تکفارس 

امروزه خیلی ها دنبال گوشی های هوشمند می گردند تا بتوانند یکی از بهترین انها را انتخاب بکنند و از ان استفاده بکنند. ما در این مطلب سعی خواهیم کرد که برای شما بازدید کنندگان گرامی سایتمان انواع گوشی های محبوب سال ۲۰۱۴ را بنویسیم تا شما بتوانید با خیالی راحت در مورد انها تصمیم بگیرید.

اولین گوشی لومیا ۶۲۰ نوکیا است. این گوشی قیمتش حول و حوش ۵۲۰ هزار تومان هست و برای اینکه شما بخواهید با ویندوز فون کار بکنید یک گوشی مناسب و همچنین جمع و جور است.

گوشی بعدی سامسونگ گلکسی اس ۴ مینی  هست . این گوشی مزایای خاص خود را دارد یکی از این مزایا این است که برای مصارف بالا در یک روز طولانی می تواند به راحتی برای کاربر پاسخگو باشد.ولی این گوشی به پای رقیبش اچ تی سی وان نمی رسد.گوشی بعدی اچ تی سی وان مینی هست. این گوشی یکی از بهترین چیز های را که مد نظر قرار داده است.طراحی دوست داشتنی اش است. و همچنین از صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با کیفیت نمایش ۷۲۰ بهره می برد.این گوشی برای کار های روزمره برای افراد خوب می تواند باشد ولی در حد گوشی های پر سرعت و پر قدرت نمی تواند رقابت بکند.گوشی بعدی لومیا ۱۰۲۰ نوکیا است. نوکیا همیشه سعی می کند که در گوشی های هوشمند خود دو چیز را به کار ببرد. یکی تجربه ی کار با ویندوز فون و دیگری تجربه ی کار با دوربین های خوب. اگر این دو مورد از نیاز های شما باشد می تواند برای شما این گوشی یکی از بهترین گوشی های هوشمند باشد.یکی از مشکلاتی که این گوشی دارد این است که اگر به مدت زیادی با دوربین این گوشی کار بکنید حین کار کردن داغ می شود. قیمت این گوشی حول حوش ۲ میلیون تومان هست.گوشی مورد نظر بعدی ما لومیا ۹۲۵ است. که توانسته است مشکلات لومیا ۹۲۰ را حل بکند و همچنین خوبی های که این گوشی دارد را نیز حفظ کرده باشد. همچنین صفحه نمایش این گوشی عالی به نظر می رسد که دارای صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی می باشد. قیمت این گوشی حول و حوش یک میلیون و دویست هزار تومان می باشد.

index1

گوشی بعدی که ما می خواهیم به شما پیشنهاد بکنیم. گوشی ایفون ۵ سی هست. که این گوشی نیز قابلیت های خاص خود را دارا می باشد. کسی که نمی تواند گوشی ایفون ۵ اس را بخرد می تواند این گوشی را خریداری بکند و قیمت این گوشی حول و حوش یک میلیون و هشتصد هزار تومان است.

گوشی بعدی گلکسی اس ۴ اکتیو هست. شما می توانید با این گوشی کار های زیاد بهتری را انجام بدهید

مثلا اگر می خواهید به کوه بروید و یا امکان دارد گوشی از دست شما بیفتد و اب به ان برسد می توانید این گوشی را خریداری بکنید زیرا این گوشی ضد اب می باشد.

گوشی بعدی مورد نظر ما که می خواهیم ان را معرفی بکنیم گلکسی نوت دو هست. این گوشی در اولین نگاهی که هر فردی به ان می اندازد صفحه نمایش بزرگ ان است که صفحه نمایش ۵.۵ اینچی دارد افراد می توانند با استفاده از قلم این دستگاه نیز یادداشت های خود را بنویسند یا می توانند از قلم این دستگاه نیز استفاده نکنند.

گوشی بعدی سونی اکسپریا زد وان هست که یکی از خوبی های این گوشی صفحه نمایش این گوشی و همچنین ضد اب بودن این گوشی است. اگر بخواهیم این گوشی را روی کاغذ بررسی بکنیم سلطان تمام گوشی هاست. همچنین در زمینه دوربین شما با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی همراه خواهید بود.

گوشی بعدی نکسوس ۵ هست که گوگل این بار این گوشی را وارد بازار کرد . شاید بتوان از لحاظ جذابیت گفت که این گوشی نسبت به نسخه قبلی خود نکسوس ۴ جذابیتش کمتر است.

ما سعی کردیم در این مطلب خود یازده گوشی خوب این روز های بازار را برای شما بگذاریم تا بتوانید

تحقیقات بیشتری را در این زمینه انجام بدهید و بتوانید گوشی مورد نیاز خود را تهیه بکنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.