داشبورد جدید نرم افزار اورنوت معرفی شد - تکفارس 
داشبورد جدید نرم افزار اورنوت معرفی شد - تکفارس 

داشبورد جدید نرم افزار اورنوت معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۵ دی ۱۳۹۹ - 14:00
Evernote-Home

نرم افزار محبوب یادداشت و پلتفرم مدیریت وظایف اورنوت (Evernote) در سپتامبر گذشته از طراحی مجدد عمده وب سایت و اپلیکیشن های تلفن همراه خود خبر داد. امروز، اورنوت از داشبورد جدیدی به نام «Home» رونمایی کرده است که اطلاعات متعددی مانند یادداشت ها، پیش نویس ها و اسناد را در یک مکان آورده است.

کاربران اورنوت اکنون در هنگام دسترسی به سیستم عامل، تجربه زنده و با کاربرد بیشتری را خواهند داشت. منوی جدید هوم پیشنهادهای محتوای مفیدی را برای کمک به شما در شروع روز ارائه می دهد. موارد مختلفی از جمله یادداشت های خود، یک صفحه جدید، دفترچه یادداشت، اسناد، پرونده ها و غیره در دسترس است.

هوم روشی کاملاً جدید برای شروع روز خود در اورنوت است. یک داشبورد تک مرحله ای که اطلاعات لازم را به صورت سریع، منظم و بلافاصله در دسترس در جلو و مرکز دید کاربر قرار می دهد. بنابراین، می توانید تمام برنامه های روز خود را بدون اینکه احساس خستگی کنید، انجام دهید.

ویدئوی زیر توسط سازندگان این نرم افزار منتشر شده است که نحوه کار داشبورد هوم در اورنوت را نشان می دهد:

تجربه جدید هوم طی چند هفته آینده برای مک، ویندوز و وب در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و به روز رسانی های اپلیکیشن های iOS و اندروید در اواخر امسال ارائه می شود. در این پست وبلاگ رسمی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خانه جدید اورنوت کسب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.