احتمال معرفی گوشی رول شونده ال جی در سپتامبر - تکفارس 
احتمال معرفی گوشی رول شونده ال جی در سپتامبر - تکفارس 

احتمال معرفی گوشی رول شونده ال جی در سپتامبر

حامد شهرزاد
۲۵ دی ۱۳۹۹ - 11:00
LG Rollable

ال جی در رویداد ۲۰۲۱ CES مجازی خود، تیزر اولین تلفن رول خود را نمایش داد و تأیید کرد که این محصول را امسال معرفی خواهد کرد. اگرچه، این شرکت تاریخ دقیق عرضه آن را به اشتراک نگذاشت. درست است که این امر علاقه‌مندان به فناوری را ناامید کرده است، اما یک ناشر اخبار کره‌ای ادعا کرده است که زمان معرفی تلفن رول شونده ال جی می‌تواند در سپتامبر ۲۰۲۱ یا دیرتر (از طریق FrontCrypt) باشد.

به غیر از زمان انتشار، ما همچنین می‌دانیم قیمت اولین تلفن رول شونده ال جی که از طرف ناشر عنوان شده است، می‌تواند چقدر باشد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند رول شونده با قیمت ۲۵۶۰ دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش برسد.

سامسونگ و TCL نیز در حال کار بر روی معرفی گوشی های هوشمند با صفحه نمایش رول شونده هستند

گفته می‌شود که شرکت‌هایی مانند سامسونگ و TCL نیز روی اولین تلفن های هوشمند رول شونده خود کار می‌کنند، اگرچه ما نمی‌دانیم امسال این تلفن های هوشمند عرضه می‌شوند یا خیر. با این حال، شایعات مختلف حاکی از آن است که سامسونگ در سال جاری میلادی گوشی رول شونده خود را معرفی خواهد کرد. جالب است که ببینیم کدام شرکت عنوان اولین شرکت در جهان را برای انتشار گوشی با صفحه نمایش قابل رول دریافت می‌کند.

LG rollable smartphone

در همین حال، ال جی پیشرفت چشمگیری در تولید نمایشگر های رول شونده داشته است. این شرکت در رویداد CES سال گذشته خود اولین تلویزیون رول شونده جهان را معرفی کرد و این به آن معناست که فناوری صفحه نمایش قابل رول چیزی است که شرکت قبلاً در آن تخصص داشته و این اولین باری نیست که می‌خواهد این فناوری را توسعه دهد. آنچه باید منتظر ماند این است که این شرکت با چه کیفیتی توانسته صفحه نمایش رول شونده را به تلفن های همراه بیاورد.

اگر از دیدن تلفن رول شونده آینده ال جی هیجان‌زده هستید به ما اطلاع دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید