موتورولا نیو گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
موتورولا نیو گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

موتورولا نیو گواهینامه FCC را دریافت کرد

حامد شهرزاد
۲۴ دی ۱۳۹۹ - 13:00
Motorola-Nio-FCC-1

موتورولا اخیراً سری G گوشی های هوشمند خود را گسترش داده است و به نظر می‌رسد که یکی دیگر از اعضای جدید این خانواده در شرف معرفی است. با تلفن هوشمند که با نام رمز نیو شناخته می‌شود، ظاهراً یک گزینه ایده‌آل با قیمت مناسب خواهد بود. اکنون موارد موجود در پرونده‌های FCC و TUV Rheinland اطلاعاتی را درباره این گوشی هوشمند نشان داده است و همچنین در سایت گیک بنچ دیده شده است.

موتورولا نیو از اتصال به شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد

این گوشی دارای شماره مدل XT2125-4 است و به نظر می‌رسد که یک دستگاه با قابلیت اتصال به شبکه ۵G خواهد بود. به نظر می‌رسد این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد و از شارژ سریع ۲۰ وات پشتیبانی کند.

این گوشی همچنین با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام همراه است و لیست گیک بنچ نشان می‌دهد که حداقل یک مدل دارای ۸ گیگابایت رم است. این دستگاه به ترتیب در بنچمارک های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به امتیاز ۹۵۸ و ۲۹۶۹ رسیده است.

بر اساس اطلاعات موجود، احتمالاً مدل‌های ۶ و ۱۲ گیگابایتی را نیز خواهیم دید. گزینه‌های ذخیره‌سازی شامل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است.

Motorola-Nio-5G-TUV-Charger

گفته می‌شود موتورولا نیو از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی فول HD پلاس (۱۰۲۰ در ۲۵۲۰) با سرعت تازه‌سازی حداقل ۹۰ هرتز برخوردار است. البته پیش از این اخبار منتشر شده بود که بیان کرده بود موتورولا نیو ممکن است با صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی نامعمول ۱۰۵ هرتز وارد بازار شود. انتظار می‌رود که بدنه پشتی این تلفن هوشمند دارای سه دوربین باشد: یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، یک ماژول با زاویه دید گسترده ۱۶ مگاپیکسلی و یک واحد برای عمق میدان با وضوح ۲ مگاپیکسل. گزارش‌ها همچنین به دو دوربین جلو اشاره دارد که یکی از آن‌ها دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی همچنین دارای پشتیبانی از دو سیم‌کارت و یک پلتفرم مانند سامسونگ دکس به نام DisplayPort Alternate Mode است. این تلفن هوشمند احتمالاً با اندروید ۱۱ که از قبل نصب شده است، همراه خواهد بود.

در مورد تاریخ عرضه خبری نیست، اما این گواهینامه ها نشان می‌دهد که نیو قبل از پایان سه‌ماهه در جهان حضور خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید