معرفی LG G-PRO 2، قدرتمند ترین گوشی شرکت الجی - تکفارس 
معرفی LG G-PRO 2، قدرتمند ترین گوشی شرکت الجی - تکفارس 

معرفی LG G-PRO 2، قدرتمند ترین گوشی شرکت الجی

نیما
۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - 12:45
LG G PRO 2

در تاریخ ۲۴ بهمن الجی الکترونیکس، LG G-PRO 2 را معرفی کرد. این گوشی به دنبال گوشی G Pro که برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند سال در MWC 2013 شد،به بازار کره عرضه می‌شود
مشخصات اصلی:

پردازنده: کوالکوم Snapdragon™ ۸۰۰ (چهارهسته‌ای ۲٫۲۶ گیگاهرتز)

واحد پردازش گرافیک: Adreno™ ۳۳۰ از فناوری‌های کوالکوم

نمایشگر: ۵٫۹ اینچ Full HD IPS (1080×۱۹۲۰)، لبه‌های باریک

حافظه: ۳ گیگابایت DDR3 RAM/ 16 و ۳۲ گیگابایت eMMC ROM/ درگاه microSD

دوربین: دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل OIS+ و دوربین جلو ۲٫۱ مگاپیکسل

باتری: ۳۲۰۰ میلی‌آمپر (قابل تعویض)

سیستم‌عامل: اندروید ۴/۴ کیت‌کت

ابعاد: ۱۵۷٫۹×۸۱٫۹ x 8.3 میلی‌متر

وزن: ۱۷۲ گرم

شبکه: LTE / HSPA+

امکانات ارتباطی: بلوتوث Smart Ready (بلوتوث ۴)، یواس‌بی/ وای-فای (۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac)/ NFC/ SlimPort

رنگ: تیتان، سفید و قرمز

امکانات دیگر: Knock Code، صدای های-فای یک وات، قفل محتوا
برای مشاهده امکانات کامل این گوشی در ادامه با ما همراه باشید

ال‌جی G Pro 2 با نمایشگر ۵٫۹ اینچ Full HD IPS و لبه‌های بسیار باریک ۳/۳ میلی‌متر از نسبت صفحه به فریم ۷۷٫۲ درصدی که در صنعت پیشگام است برخوردار است. صدای پرقدرت و بلند های-فای یک وات، که ۳۰ درصد بلندتر از G Pro است، تجربه صدایی واضح‌تر با بم قدرتمندتر ارائه می‌دهد. ال‌جی برای سهولت در روند روشن کردن و باز کردن قفل، یک قابلیت کاملاً متمایز به نام Knock Code ایجاد کرده است که باعث می‌شود باز کردن قفل و استفاده از G Pro 2 آسان‌تر و راحت‌تر از قبل شود.

جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید:

Knock Codeنمونه‌ای از ارائه راهکارهای ساده‌تر و راحت‌تر ال‌جی برای زندگی موبایلی مشتریان است. در حالی که در سال‌های اولیه تلفن‌های هوشمند مسابقه بر سر این بود که چه تعداد امکانات در یک گوشی جمع می‌شد، محققان ما بررسی درازمدت و سختی در نحوه استفاده واقعی مشتریان از گوشی‌های تلفن همراهشان در زندگی روزمره داشتند و فقط مفیدترین امکانات تجربه کاربری را در آن گنجاندند. ما فکر می‌کنیم مشتریان هم موافقند.

سایر امکانات و قابلیت های LG G-PRO 2
Knock Code  قابلیت جدیدی است که به این گوشی هوشمند اضافه شده.Knock Code  مدل تحول  یافته قابلیت قبلی به نام KnockON است.ناک آن(KnockON) جزو ابتکارات شرکت الجیست.با استفاده از این قابلیت میتوانستید با وارد کردن ۲ ضربه آرام به صفحه نمایش آن را روشن کنید.این قابلیت در گوشی LG G2 وجود داشت اما اکنون همین قابلیت متحول شده و تحت نام جدید  Knock Code در گوشی LG G PRO 2 بکار رفته.به لطف وجود الگوریتم هوشمند و پیشرفته سخت‌افزاری،  ال‌جی پرو ۲ توانایی شناخت ۸۶۳۶۷  نوع ضربه مختلف را دارد.

این الگوی ضربه می‌تواند در هر جایی از صفحه، با استفاده از ۲ تا ۸ ضربه وارد شود؛ چه نمایشگر روشن و چه خاموش باشد.

یکی از ویژگی های پیشرفته این گوشی جدید اضافه شدن فن آوری اختصاصی و جدید OIS+  یا Optical Image Stabilizer Plus است.با کمک این فن آوری میتوان از سوژه های در حال حرکت یا در موقعیت های کم نور تصاویر با کیفیت تری تهیه کرد.دوربین جلو و عقب آن به نسبت دوربین گوشی های گذشته حساسیت بیشتر و ابعاد بزرگتری یافته.
از سایر ویژگی های پیشرفته این گوشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
ضبط ویدئویی ۱۲۰ فریم در ثانیه HD و ویرایش حرکات آهسته: این گوشی با ۱۲۰ فریم در ثانیه و کیفیت HD عکس‌برداری می‌کند و امکان ویرایش ویدئو در سه سرعت متفاوت را می‌دهد: سرعت حرکات آهسته نیمه، حرکات آهسته یک‌چهارم و حرکت اصلی.
فیلم‌برداری با کیفیت ۴K ULTRA HD: تصاویر ویدئویی با کیفیت ULTRA HD برای پخش در تلویزیون‌های ۴K ضبط می‌شوند.
فوکوس خارق العاده: بعد از ثبت تصویر، کاربر این انتخاب را دارد که عمق فوکوس را قبل از ذخیره انتخاب کند. کاربران می‌توانند آیکون All in Focus (همه چیز در فوکوس) را فشار دهند تا فوکوس را روی همه نقاط تصویر نگه دارند.
فلاش طبیعی: دمای رنگ و نوردهی در این گوشی تعادل بیشتری در مقایسه با فلاش طبیعی دارد که نتیجه آن تصاویر طبیعی‌تر بنظر میرسند، است.
فلاش برای ثبت تصاویر از خود: اندازه پنجره پیش‌نمایش کاهش پیدا می‌کند و پس‌زمینه سفید روشنی افزوده می‌شود که با نور نرم در حالت self-portrait (تصویربرداری از خود شخص) تصویربرداری می‌کند.
عکس‌برداری پی‌در‌پی:با کمک این قابلیت میتوان ۲۰ نمای پشت سر هم را ثبت کرد و به صورت خودکار آنها را ویرایش کرد و از مجموع تصاویر ثبت شده میتوان یک ویدئو داشت!
گالری کلاژ: به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویری را از گالری خود انتخاب کنند و یک کلاژ برای آپلود آسان در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه ایجاد کنند.

قفل محتوا: به کاربران امکان می‌دهد تا با امنیت بیشتر فایل‌ها، تصاویر، ویدئوها و خاطرات خود را با رمزی متمایز قفل کنند.
مشاهده کوچک: به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی از G Pro 2 با یک دست استفاده کنند و اندازه نمایشگره را در ابعاد ۳٫۴ اینچ تا ۴٫۷ این، بر حسب ترجیح کاربر، کوچک کنند.
مرورگر دوگانه: نمایشگر وسیع را به دو پنجره مرورگر جداگانه تقسیم می‌کند تا مرور وب راحت‌تر شود.
این گوشی هوشمند هنوز به خارج از کره جنوبی وارد نشده اما شرکت‌کنندگان در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2014) می‌توانند G Pro 2 و امکاناتش را، اول از همه در غرفه ال‌جی، سالن ۳ در Fira Gran Via، تجربه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.