اطلاعات و رندرهای گوشی رول شونده ال جی فاش شد - تکفارس 
اطلاعات و رندرهای گوشی رول شونده ال جی فاش شد - تکفارس 

اطلاعات و رندرهای گوشی رول شونده ال جی فاش شد

حامد شهرزاد
۲۲ دی ۱۳۹۹ - 17:00
LG rollable smartphone

هرروز جزئیات بیشتری را در مورد گوشی هوشمند رول شونده جدید ال جی با نام LG Rollable که دارای صفحه نمایش گسترش شونده است، می‌شنویم. جزئیات مربوط به اندازه صفحه نمایش و رزولوشن، هم در حالت بسته و هم باز، در یک انجمن کره‌ای ارسال شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده، این دستگاه در حالت بسته دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۲۸ خواهد بود و در صورت باز شدن، محصول جدید ال جی دارای صفحه نمایش ۷٫۴ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۴۲۸ (با نسبت ابعاد ۳:۲) خواهد بود.

تصویر منتشرشده نشان می‌دهد که صفحه نمایش این دستگاه از مرکز گسترش می‌یابد و با حق ثبت اختراع ۲۰۱۹ مطابقت دارد که در زیر مشاهده می‌شود:LG rollable smartphone

گوشی جدید رول شونده ال جی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد

لبه‌های دستگاه درون آن باقی خواهد ماند، به این معنی که کاربر می‌تواند همچنان به کار با گوشی خود ادامه دهد. فریم بالایی با دستگاه گسترش نمی‌یابد و طبق گزارشات، ال جی یک قاب انعطاف‌پذیر به این محصول اضافه خواهد کرد که می‌تواند لبه صفحه نمایش را بپوشاند و با بسته شدن گوشی دوباره به قاب بپیوندد. این گوشی همچنین دارای قفل برای اسلاید است تا از باز شدن تصادفی جلوگیری کرده و از گسترش یا رول شدن سریع صفحه نمایش جلوگیری کند. رول شدن سریع صفحه نمایش ممکن است باعث چین‌وچروک شود.

پیش‌بینی می‌شود که این گوشی از یک باتری معقول ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، جدیدترین پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و ۱۶ گیگابایت رم برخوردار باشد که نشان می‌دهد ما به دنبال گوشی ارزان‌قیمت نیستیم.

LG rollable smartphone model number

این دستگاه قبلاً در پایگاه داده داخلی شرکت حامل کره جنوبی با شماره مدل حامل LM-RN910N و شماره مدل قفل‌شده OMD-LM-R910N نشان داده شده است.

ال جی تصمیم گرفته است که سال ۲۰۲۱، سالی برای این شرکت باشد که برخلاف شکست تجاری ال جی وینگ، بتواند بازار را تصاحب کند.

هر دو کمپانی سامسونگ و TCL حق ثبت اختراع تلفن های هوشمندی را ارائه می‌دهند که از یک صفحه نمایش رول شونده برخوردار است. بنابراین، می‌توان این موضوع را به‌راحتی تصور کرد که این دو شرکت نیز ممکن است اولین تلفن های هوشمند رول شونده خود را برای مقابله با ال جی به بازار عرضه کنند.

ما هنوز نمی‌دانیم که این گوشی پرچم‌دار چه زمانی وارد بازار می‌شود اما مطمئن باشید که شما را در مورد آخرین اطلاعات مربوط به تلفن هوشمند آینده شرکت ال جی باخبر می‌کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.