لنوو در حال کار بر روی نسل جدیدی از عینک های هوشمند است - تکفارس 
لنوو در حال کار بر روی نسل جدیدی از عینک های هوشمند است - تکفارس 

لنوو در حال کار بر روی نسل جدیدی از عینک های هوشمند است

آرمین مکاری
۲۱ دی ۱۳۹۹ - 16:00
لنوو در حال کار بر روی نسل جدیدی از عینک های هوشمند است - تکفارس 

به‌تازگی اطلاعات و تصاویری منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند لنوو آماده است تا نسل بعدی عینک‌های هوشمند ThinkReality خود را به بازار عرضه کند. در سال ۲۰۱۹ لنوو هدست واقعیت افزوده ThinkReality A6 را معرفی کرد و حالا این شرکت در حال کار بر روی هدست ThinkReality A3 است.

برنامه‌های این هدست به صورت platform-agnostic طراحی شده‌اند و به این معنی است که نرم‌افزار برای اجرا بر روی ترکیبی از سیستم‌عامل و معماری پردازنده پایه‌ریزی شده است. برنامه‌های واقعیت افزوده این عینک برای اهدافی مانند کمک‌رسانی، آموزش، همکاری در زمینه تجسم و طراحی ساخته شده‌اند.

مانند ThinkReality A6، این هدست نیز از طریق کابل USB-C به رایانه یا هر گوشی هوشمند موتورولا (با پردازنده‌های سری کوالکام اسنپ دراگون ۸۰۰ یا بالاتر و قابلیت DisplayPort) متصل می‌شود. این عینک هوشمند نمایشگرهای استریوسکوپی با کیفیت ۱۰۸۰p را ارائه می‌دهد تا کاربر بتواند حداکثر ۵ صفحه مجازی را مشاهده کند. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی RGB به کاربر این امکان را می‌دهد تا با رزولوشن ۱۰۸۰p فیلم دلخواه خود را ضبط کند. همچنین دو دوربین دیگر، امکان ردیابی در مقیاس اتاق را دارند.

این هدست مجهز به تراشه کوالکام اسنپ دراگون XR1 است و می‌تواند با قاب‌های صنعتی برای ایمنی و دوام بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. ThinkReality A3 دارای یک باتری بزرگ در کنار خود است که کاربران می‌توانند به راحتی باتری آن را تعویض کرده و تمام روز را به کار خود ادامه دهند. همچنین ویدئوی تبلیغاتی لنوو برای استفاده از عینک‌های هوشمند این شرکت را می‌توانید مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.