شایعه: ایرپادز پرو و آیفون SE جدید آوریل ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند - تکفارس 
شایعه: ایرپادز پرو و آیفون SE جدید آوریل ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند - تکفارس 

شایعه: ایرپادز پرو و آیفون SE جدید آوریل ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند

مهرداد میرشاهی
۲۱ دی ۱۳۹۹ - 08:42
ایرپادز پرو

وبلاگ ژاپنی Mac Otakara پس از به اشتراک گذاشتن جزئیات احتمالی درباره مدل‌های جدید آیپد مینی، آیپد، آیپد پرو و آیفون ۱۳ در هفته گذشته، اکنون اعلام کرده است که اپل قصد دارد نسل دوم هدفون‌های ایرپادز پرو و نسل سوم گوشی هوشمند آیفون SE را در آوریل ۲۰۲۱ میلادی عرضه کند. این وبلاگ مدعی شده که اطلاعات خود را از یکی از تامین‌کنندگان چینی شرکت اپل بدست آورده است.

در این گزارش آمده است که ایرپادز پرو جدید همراه با کیس شارژی عرضه می‌شود که تغییرات کمی نسبت به قبل دارد. بنابر این اطلاعات، این شارژر ۲۱ میلی‌متر ضخامت دارد اما ارتفاع آن ۴۶ میلی‌متر و عرض آن ۵۴ میلی‌متر خواهد بود. کیس شارژر ایرپادز پرو فعلی اپل دارای ارتفاع ۴۵٫۲ میلی‌متری و عرض ۶۰٫۶ میلی‌متر است؛ بنابراین شارژر نسل بعدی هدفون‌های اپل ظاهراً کمی باریک‌تر خواهد بود.

متاسفانه در این گزارش جزئیات بیشتری از ایرپادز پرو و آیفون SE جدید ارائه نشده است. مارک گورمن از بلومبرگ چندی پیش گفته بود که اپل قصد دارد نسل دوم هدفون‌های AirPods Pro را با حذف ساقه‌ای که از پایین آن بیرون زده بود، جمع‌وجورتر سازد اما مشخص نیست که آیا کوپرتینویی‌ها به این هدف دست خواهند یافت یا خیر. گورمن همچنین مدعی شده بود که اپل در حال بررسی طرحی‌ست که هدفون‌های جدیدش شکل گردتری داشته باشند که باعث می‌شود کامل روی گوش قرار گیرند. یعنی طرحی شبیه به پیکسل بادز گوگل.

درباره iPhone SE جدید نیز بیشتر شایعات مربوط به اندازه بزرگتر آن با نمایشگری ۵٫۵ اینچ یا ۶٫۱ اینچی است که بنابر گفته‌های مینگ چی کو در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار خواهد شد. با این حال، از آنجایی که Mac Otakara از مدل آینده این سری گوشی ها به عنوان «نسل سوم» آیفون SE یاد می‌کند، هنوز مشخص نیست که آیا اپل همانند نسل دوم آیفون SE از نمایشگری ۴٫۷ اینچی استفاده خواهد کرد یا خیر.

اپل نسل فعلی هدفون ایرپادز پرو را در انتهای ماه اکتبر ۲۰۱۹ و نسل دوم گوشی آیفون SE را نیز در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید