کیس های دفندر پرو و استارکر ایر ای دیتا معرفی شد - تکفارس 
کیس های دفندر پرو و استارکر ایر ای دیتا معرفی شد - تکفارس 

کیس های دفندر پرو و استارکر ایر ای دیتا معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۰ دی ۱۳۹۹ - 23:30
ADATA DEFENDER PRO and STARKER AIR PC Case

شرکت ای دیتا دو کیس رایانه شخصی با نام‌های دفندر پرو و استارکر ایر را معرفی کرده است که از طراحی پنل جلویی منحصر به فرد و نورپردازی فوق‌العاده RGB بهره می‌برد. کیس دفندر پرو رایانه شخصی از مادربرد E-ATX پشتیبانی می‌کند در حالی که استارکر ایر می‌تواند تا مادربرد ATX را نیز پشتیبانی کند. هردوی این کیس ها یک پنل جلویی با طراحی منحصر به فرد را ارائه می‌دهند که امکان ورود مقدار زیادی هوا به داخل بدنه را فراهم می‌کند.

ای دیتا اعلام کرده است که دو کیس رایانه شخصی جدید با نام‌های دفندر پرو و استارکر ایر پشتیبانی از مادربرد E-ATX را ارائه می‌دهند

کیس دفندر پرو ای دیتا دارای یک شاسی با اندازه متوسط است که می‌تواند از مادربرد E-ATX و کارت گرافیک با طول حداکثر ۳۸۰ میلی‌متر و خنک‌کننده پردازنده با حداکثر ارتفاع ۱۷۰ میلی‌متر پشتیبانی کند. در حالی که کیس استارکر ایر از طراحی میانه تاور نیز بهره می‌برد و پشتیبانی از حداکثر یک مادربرد ATX و حداکثر طول کارت گرافیک ۳۵۰ میلی‌متر را ارائه می‌دهد. کیس استارکر ایر همچنین دارای حداکثر ارتفاع خنک‌کننده پردازنده تا ۱۶۰ میلی‌متر است در حالی که حداکثر طول منبع تغذیه مناسب آن ۱۶۰ میلی‌متر است.

جنس پنل کناری دو کیس جدید ای دیتا از جنس شیشه حرارت دیده است

هر دو کیس رایانه های شخصی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداکثر میزان جریان هوا را از طریق پنل جلویی را فراهم کنند زیرا هر دو از یک طراحی منحصر به فرد دارای سوراخ و فیلتر گردوغبار برخوردار هستند. علاوه بر اجازه دادن به عبور هوا با حجم فوق‌العاده، فیلتر گردوغبار کیس را تمیز نگه می‌دارد و به‌راحتی امکان مشاهده اجزای مختلف را از طریق پنل کناری که از جنس شیشه حرارت دیده است، فراهم می‌کند.

ADATA DEFENDER PRO and STARKER AIR PC Case

امکان نصب عمودی کارت گرافیک در کیس های دفندر پرو و استارکر ایر ممکن است

در مورد خنک‌سازی، هر کیس از سه فن ۱۲۰ میلی‌متری نصب‌شده بر روی پنل جلویی، دو عدد در پنل بالا و یک عدد ۱۲۰ میلی‌متر در پنل عقب پشتیبانی می‌کند تا به‌عنوان خروجی هوا عمل کند.

هر دو کیس دفندر پرو و استارکر ایر اجازه می‌دهند کارت گرافیک به‌صورت عمودی در داخل بدنه نصب شود. امکان کاهش نور توسط این دو کیس وجود دارد و طراحی کارت گرافیک به‌راحتی از طریق پنل کناری که از جنس شیشه حرارت دیده است، قابل مشاهده است و همچنین هرگونه افت کارایی کارت گرافیک را که ممکن است با گذشت زمان رخ دهد، کاهش می‌دهد. پورت‌های ورودی و خروجی قسمت جلویی این دو کیس یکسان است که دارای دو پورت USB 3.0، یک پورت صدای هیبریدی و یک دکمه کنترل LED است.

این کیس ها با ضمانت محدود به مدت دو سال ارائه می‌شوند و می‌توانند در رنگ مشکی یا سفید قابل خرید هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید