سه مانیتور ایسر با نرخ تازه سازی ۲۷۵ هرتز معرفی شد - تکفارس 
سه مانیتور ایسر با نرخ تازه سازی ۲۷۵ هرتز معرفی شد - تکفارس 

سه مانیتور ایسر با نرخ تازه سازی ۲۷۵ هرتز معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۰ دی ۱۳۹۹ - 21:30
Acer-Nitro-XV282K-KV-Gaming-Monitor-Featured

ایسر جدا از رونمایی از کروم بوک اسپین ۵۱۴ که مجهز به پردازنده‌های AMD رایزن ۳۰۰۰ سری C است، سه مانیتور مخصوص بازی را نیز پیش از CES 2021 اعلام کرده است. یکی از آن‌ها همراه با برند تجاری نیترو است، در حالی که دو مورد دیگر دارای برند تجاری پردیتور (Predator) با ویژگی‌های بیشتر و قیمت بالاتر است.

مشخصات و قیمت مانیتور گیمینگ ایسر نیترو XV282K KV

این مدل ارزان‌ترین مدل سه مانیتور معرفی‌شده ایسر با قیمت ۸۹۹٫۹۹ دلار معادل ۹۴۹ یورو معادل ۶۹۹۹ یوان است. این مدل اولین بار در ماه فوریه در چین و به دنبال آن در ایالات متحده و اروپا در ماه مه در دسترس خواهد بود.

ایسر این مانیتور را به‌عنوان بهترین گزینه برای کنسول‌های بازی نسل جدید – پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X تبلیغ می‌کند زیرا از طریق HDMI 2.1 از رزولوشن ۴K یا UHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز با ویژگی VRR (نرخ تازه‌سازی متغیر) پشتیبانی می‌کند.

این مانیتور از یک پنل ۲۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (۴K) و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه بهره می‌برد. صفحه نمایش آن دارای گواهینامه TÜV Rheinland Eyesafe است و دارای ۹۰ درصد دامنه رنگی DCI-P3، نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰۰۰:۱ و همچنین ویژگی AMD فری سینک پرمیوم است.

مشخصات و قیمت مانیتور بازی ایسر پردیتور XB273U NX

Acer-Predator-XB273U-NX-Gaming-Monitor-Featured

هزینه این مدل به ترتیب برابر است با ۱۰۹۹٫۹۹ دلار معادل ۱۱۷۹ یورو معادل ۷۹۹۹ یوان که کمی بیشتر از مدل قبلی است. به‌علاوه، این محصول در ماه مه در ایالات متحده و اروپا به فروش می‌رسد، در حالی که در ماه مارس در چین به فروش خواهد رسید.

در مورد مشخصات آن، مانیتور جدید ایسر از یک پنل ۲۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (WQHD) و نرخ تازه‌سازی تا ۲۷۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۰٫۵ ثانیه بهره می‌برد.

این صفحه نمایش HDR است و همچنین از انویدیا رفلکس لیتنسی آنالیزر (Reflex Latency Analyzer) و انویدیا G-SYNC پشتیبانی می‌کند و دارای طیف رنگی ۹۵ درصدی DCI-P3 است.

مشخصات و قیمت مانیتور ایسر پردیتور XB323QK NV گیمینگ

Acer-Predator-XB323QK-NV-Gaming-Monitor-Featured

این مدل نه تنها از همه گران است بلکه با داشتن پنل صفحه نمایش ۳۱٫۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (۴K) و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز از همه گران‌تر است. این مانیتور نه تنها از انویدیا G-SYNC پشتیبانی می‌کند بلکه دارای گواهینامه VESA DisplayHDR 400 نیز است.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به ۹۰ درصد دامنه رنگی DCI-P3، گواهینامه TÜV Rheinland Eyesafe و گزینه‌های تنظیم چندمنظوره اشاره کرد.

و در آخر، این مانیتور برای اولین بار در ماه مارس با قیمت ۸۹۹۹ یوان در چین آغاز خواهد شد و پس از آن ایالات متحده و اروپا در ماه مه به ترتیب با قیمت ۱۱۹۹.۹۹ دلار و ۱۱۹۹ یورو قابل خرید خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید