گوگل گزینه‌های جدیدی را به سرویس میت اضافه کرد - تکفارس 
گوگل گزینه‌های جدیدی را به سرویس میت اضافه کرد - تکفارس 

گوگل گزینه‌های جدیدی را به سرویس میت اضافه کرد

مهدی ملکی
۲۰ دی ۱۳۹۹ - 17:00
اپلیکیشن گوگل میت

گوگل طی سال گذشته به سرعت در حال توسعه و بهبود اپلیکیشن میت (Meet) بوده است تا نیاز افرادی را که به دورکاری می‌پردازند و به تازگی به سمت آن رو آورده‌اند را برطرف سازد. این پلتفرم اخیراً ویژگی‌های بسیار جالبی را دریافت کرده و حال به نظر می‌رسد که گوگل در حال ساده کردن برقراری تماس است.

پیش از این برای برگزاری کنفرانس در اپلیکیشن میت نیاز بود که کاربر یک نام مستعار انتخاب کند (یا حداقل اجازه دهد که گوگل این کار را به سرانجام برساند) و سپس قادر به دریاف لینکی می‌شد که بقیه می‌توانستند به آن بپیوندند. این غول فناوری حال با دگرگون کردن رابط کاربری در meet.google.com این موضوع را سرعت بخشیده است. اگر نگاهی کوتاه به تغییرات داشته باشید، از همان اول متوجه افزوده شدن دکمه «ایجاد نشست جدید» خواهید شد. این دکمه سه فرایند شامل برنامه‌ریزی ساخت یک نشست برای بعداً، برقرار تماس فوری و یا برنامه‌ریزی نشست‌ها در تقویم گوگل را فراهم می‌آورد.

اپلیکیشن گوگل میت

با توجه به این که شما چگونه از این سرویس استفاده می‌کنید، بهبودهای گوگل حداقل چند کلیک در وقتتان صرفه‌جویی خواهند کرد. این تغییرات به تدریج در حال عرضه برای تمام کاربران حساب‌های جی‌سوت (G Suite)، گوگل ورک‌اسپیس (Workspace) و حساب‌های شخصی جیمیل است.

آیا شما هم جزو افرادی هستید که از سرویس‌های گوگل جهت تکمیل فرایند‌های دورکاری خود بهره می‌برید؟ کیفیت خدمات گوگل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید