بانک آنلاین سیمپل در حال تعطیل شدن است - تکفارس 
بانک آنلاین سیمپل در حال تعطیل شدن است - تکفارس 

بانک آنلاین سیمپل در حال تعطیل شدن است

حامد شهرزاد
۱۹ دی ۱۳۹۹ - 12:30
Simple Bank

بانک سیمپل متعلق به BBVA اعلام کرده است که در حال تعطیل شدن است. این بانک معروف آنلاین، ویژگی‌هایی مانند سیستم «بودجه» برای بودجه‌بندی هوشمند و نرخ سود پس‌انداز بسیار بالا را زمانی که نرخ سود بالا همه‌گیر بود، ارائه می‌داد. با این حال، BBVA تصمیم گرفته است که زمان تعطیل شدن سیمپل فرا رسیده است و اطلاعات بیشتر در مورد انتقال به سرویس اداره شده توسط BBVA به‌طور مستقیم به‌زودی در دسترس خواهد بود.

تعطیل شدن سیمپل هیچ تأثیر آنی بر روی حساب‌های کاربران در این بانک ندارد

این خبر برای مشتریان سیمپل از طریق ایمیل ارسال می‌شود، هرچند هنوز همه افراد آن را دریافت نکرده‌اند. جزئیات مربوطه در زیر آورده شده است:

ما درباره روابط بانکی شما با سیمپل، یکی از شرکت‌های تابعه BBVA ایالات متحده آمریکا، خبر جدیدی داریم.

BBVA ایالات متحده آمریکا تصمیم استراتژیک بستن سیمپل را اتخاذ کرده است. این موضوع هیچ تأثیر آنی بر روی حساب‌های شما در سیمپل ندارد و در حال حاضر هیچ کاری لازم نیست انجام دهید. از آنجا که سپرده‌های شما قبلاً در BBVA ایالات متحده آمریکا مستقر شده است، حداکثر تا سقف مجاز در حساب‌های بیمه‌شده FDIC در آنجا باقی خواهد ماند. در آینده، حساب سیمپل شما به‌طور انحصاری توسط BBVA ایالات متحده آمریکا سرویس خواهد شد، اما تا آن زمان می‌توانید از طریق اپلیکیشن سیمپل یا به‌صورت آنلاین در simple.com به دسترسی به حساب و پول خود ادامه دهید. در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری در مورد انتقال سرویس حساب خود به BBVA ایالات متحده آمریکا دریافت خواهید کرد.

ما می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که متعهد هستیم که این انتقال را تا حد ممکن برای شما آسان و روان سازد و ما ارتباط شفاف و به‌صورت مداوم را برقرار خواهیم کرد. بنابراین، شما خواهید دانست که در هر مرحله از راه انتظار چه چیزی را داشته باشید.

نمایندگان خدمات مشتری ما در حال حاضر قادر به پاسخگویی به سؤالات مربوط به این اطلاعیه نخواهند بود. با دریافت جزئیات بیشتر در مورد این موضوع، ما به‌طور فعالانه با شما تماس خواهیم گرفت. لطفاً فقط برای نیازهای بانکی منظم خود با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید.

از اینکه مشتری سیمپل بودید متشکریم، خدمت به شما افتخار است.

– تیم سیمپل

پس از تعطیل شدن سیمپل، مشتریان این بانک به مشتریان مستقیم BBVA تبدیل می‌شوند

همان‌طور که در ایمیل آمده است، پول مشتری به خطر نخواهد افتاد و حساب‌ها همچنان تحت بیمه FDIC هستند. این موضوع نیز هیچ تأثیری در پرداخت همراه یا سایر سپرده‌ها نخواهد داشت.

این برنامه انتقال دارندگان حساب سیمپل به سرویس BBVA است. با انجام این کار مشتریان سیمپل به مشتریان مستقیم BBVA تبدیل می‌شوند و به استفاده از کارت‌ها و پورتال‌های حساب آن بانک روی می‌آورند. تا آن زمان، همه موارد حساب سیمپل شما از جمله سایت، برنامه و کارت بدهی، باید به کار خود ادامه دهند. جالب اینجاست که سایت سیمپل هنوز یک صفحه برای درخواست حساب کاربری برای مشتریان جدید دارد.

BBVA از سال ۲۰۱۴ مالک سیمپل است. سال گذشته، اپلیکیشن سیمپل یک به‌روزرسانی برای پشتیبانی از بیومتریک باز کردن قفل صورت پیکسل ۴ را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۹ از پشتیبانی سامسونگ پی برخوردار شد. بسیاری از ما انتظار طولانی‌مدت سیمپل برای پشتیبانی از اندروید پی – که اکنون با نام گوگل پی شناخته می‌شود – را به خاطر می‌آوریم که با توجه به توصیه گوگل برای انتخاب سیمپل به‌عنوان جایگزینی برای گوگل والت هنگام مرگ این سرویس، ناامیدکننده است.

بسته شدن سیمپل حداقل تا حدی به اقدام BBVA یعنی فروش شرکت‌های تابعه خود در ایالات متحده به PNC در اواخر سال گذشته مربوط می‌شود. اگرچه ممکن است اقدام BBVA به‌سادگی برای کاهش ضرر باشد تا تعادل مالی شرکت خود را حفظ کند. اگرچه ممکن است سیمپل در بین بعضی از کاربران در جهان موفق به نظر برسد، اما لزوماً نشان‌دهنده موفقیت در بازارهای بزرگ نیست.

کاربران سیمپل به مجموعه گسترده‌ای از محصولات و خدمات BBVA دسترسی خواهند داشت

BBVA

ما برای اطلاعات بیشتر در مورد تعطیلی سیمپل با این شرکت تماس گرفتیم و آن‌ها متن زیر را در اختیار ما قرار دادند:

BBVA ایالات متحده آمریکا به‌طور مستمر اولویت‌ها و منابع استراتژیک از جمله مشارکت‌های موجود و بالقوه با سازمان‌های خارج را ارزیابی می‌کند. ما از فرصت ادغام فعلی با PNC برای ارزیابی مجدد اهداف خود برای BBVA ایالات متحده آمریکا استفاده کرده‌ایم. بنابراین، ما بر روی مواردی تمرکز کرده‌ایم که بیشترین سود را برای آینده شرکت دارند، چه به‌صورت مستقل و چه به‌صورت بالقوه با PNC. در نتیجه، امروز ما در حال سرعت بخشیدن به برخی تغییرات هستیم و کار روی برخی دیگر را متوقف می‌کنیم. این موضوع به بسته شدن سیمپل انجامید. این بررسی‌ها بخشی از فرایندهای عادی ما هستند و منجر به بسته شدن سایر فعالیت‌ها در سال گذشته یا بر اساس عملکرد و فضای اقتصادی شده‌اند، از جمله کوالت (۲۰۲۰) و دنیزن (۲۰۱۹).

مشتریان سیمپل از قبل با BBVA ایالات متحده آمریکا و خود شرکت سیمپل رابطه دوگانه دارند. ما این مشتریان را به اپلیکیشن تلفن همراه BBVA ایالات متحده آمریکا که برنده جایزه نیز شده است، منتقل خواهیم کرد. همین مشتری‌ها پس از بسته شدن سیمپل تبدیل به مشتری PNC می‌شوند که منوط به بسته شدن شرایط معمول است. به‌عنوان بخشی از BBVA ایالات متحده آمریکا، مشتریان سیمپل در کنار اپلیکیشن تلفن همراه موفق بانک که شامل ابزارهای مالی BBVA است، به مجموعه گسترده‌ای از محصولات و خدمات دسترسی خواهند داشت.

علت دقیق هرچه باشد، تأثیر آن مشخص است و سیمپل درب‌های تمام دیجیتالی خود را می‌بندد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.