آنر و مدیاتک ممکن است با یکدیگر همکاری کنند - تکفارس 
آنر و مدیاتک ممکن است با یکدیگر همکاری کنند - تکفارس 

آنر و مدیاتک ممکن است با یکدیگر همکاری کنند

حامد شهرزاد
۱۹ دی ۱۳۹۹ - 11:31
Honor

طبق گزارشی از CBN، مدیاتک دیروز بعد از ظهر گفت که با بسیاری از تولیدکنندگان OEM همکاری کرده و متعهد است فناوری پیشرفته را به مشتریان در سراسر جهان برساند. علاوه بر این، این شرکت گفت که در حال حاضر، آنر یک شرکت مستقل تازه تأسیس است و آن‌ها در حال ارزیابی وضعیت فعلی این شرکت هستند. سازنده چینی در گذشته از تراشه های مدیاتک استفاده کرده است. بنابراین اگر همه‌چیز خوب پیش رود، انتظار داریم که دوباره آنر و مدیاتک با یکدیگر همکاری تجاری داشته باشند.

در اوایل امروز پنجشنبه ۱۸ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۰)، شرکت مدیاتک به ییکای گفت:

این شرکت به‌عنوان یک عرضه‌کننده جهانی تراشه گوشی های هوشمند، قصد دارد با OEM های مختلف تلفن های هوشمند و فروشندگان همکاری کند و تلاش خواهد کرد فناوری پیشرو خود را به مشتریان و مصرف‌کنندگان خود در سراسر جهان برساند.

Mediatek

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه آنر در حال حاضر دستگاهی با پردازنده مدیاتک را ساخته است. این گزارش ادعا می‌کند که این دستگاه در اواسط سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد. با این حال، مدیاتک پاسخی به این حدس و گمان نداد. مطمئناً ما انتظار داریم که آنر V40 به‌زودی معرفی شود. گمانه‌زنی‌های رایج این است که در آن از تراشه دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس استفاده خواهد شد که آخرین پردازنده پرچم‌دار مدیاتک است.

تا روز سه‌شنبه ۲۳ دی (۱۴ ژانویه)، همه‌چیز درباره محصول جدید آنر مشخص خواهد شد. این شرکت در آن روز آنر V40 را رسماً معرفی خواهد کرد و تراشه استفاده‌شده را مشخص خواهد کرد. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر رونمایی این محصول و چهار محصول دیگر نیز وجود دارد. علاوه بر این، شرکت آنر رسماً تائید کرده است که آنر مال در همان روز سه‌شنبه ۲۳ دی (۱۲ ژانویه) به‌طور رسمی راه‌اندازی خواهد شد.

Honor-V40

اولین گوشی هوشمند آنر با تراشه ۵G کوالکام ممکن است در ماه مه یا ژوئن به بازار بیاید

پس از جدایی آنر از هواوی، اولین گوشی هوشمند این شرکت سری آنر V40 خواهد بود. این سری از پردازنده های دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک استفاده خواهد کرد. در عین حال، آخرین اخبار حاکی از آن است که آنر نیز همکاری خود را با کوالکام از سر گرفته است و اولین گوشی هوشمند آنر با تراشه ۵G اسنپدراگون در دست توسعه است. از آنجا که آنر ترمینال در لیست نهادهای ایالات متحده نیست، تأییدیه برای همکاری با شرکت‌های زنجیره تأمین ایالات متحده لازم نیست.

با توجه به اینکه این شرکت رسماً در اواخر سال گذشته به استقلال رسید، از آغاز همکاری با کوالکام تا عرضه یک محصول فاصله قابل توجهی وجود خواهد داشت. بنابراین گوشی هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون ۵G بلافاصله معرفی نخواهد شد.

honro-smartphone-products

یک رسانه چینی با نام کایکسین به نقل از منابعی اعلام کرده است که محصولات گوشی های هوشمند آنر مبتنی بر تراشه های ۵G کوالکام در حال توسعه هستند. به‌علاوه، این گزارش افزود که محصولات جدید این شرکت باید در حدود ماه مه تا ژوئن ۲۰۲۱ وارد بازار شوند. علاوه بر این، نباید منتظر مدل‌های سطح بالا باشید. اولین تلفن های هوشمند به‌عنوان محصولات میان‌رده قرار خواهند گرفت.

این موضوع به معنای آن است که سازنده چینی ابتدا تلفن هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را معرفی نخواهد کرد. در عوض، این شرکت از تراشه های اسنپدراگون از سری ۷xx، احتمالاً اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.