ویژگی‌های نوشتن هوشمند و تصحیح خودکار نظرات به گوگل داکس اضافه می‌شود - تکفارس 
ویژگی‌های نوشتن هوشمند و تصحیح خودکار نظرات به گوگل داکس اضافه می‌شود - تکفارس 

ویژگی‌های نوشتن هوشمند و تصحیح خودکار نظرات به گوگل داکس اضافه می‌شود

حامد شهرزاد
۱۸ دی ۱۳۹۹ - 19:00
google-docs-smart-compose-android

از زمان معرفی ویژگی نوشتن هوشمند در جی میل در I/O سال ۲۰۱۸، ویژگی یادگیری ماشین به تعداد بیشتری از کاربران و سایر محصولات گسترش یافته است. در گوگل داکس نیز این ابزار مفید همراه با تصحیح خودکار، اکنون در هنگام نوشتن در قسمت نظرات در دسترس است.

پس از اپلیکیشن ایمیل، نوشتن هوشمند در اواخر سال ۲۰۱۹ به گوگل داکس آمد. مانند جی میل، این ویژگی برای نوشتن فرم طولانی مفید است و وارد کردن خودکار عبارات تکراری را هنگام بررسی کردن متن و سبک نوشتن شما بر عهده می‌گیرد.

گوگل اکنون این ابزارهای مفید را به قسمت نظرات داکس آورده است. پیشنهادهای نوشتن هوشمند هنگام تایپ با رنگ خاکستری روشن ظاهر می‌شوند و با زدن کلید «برگه» به‌طور خودکار پذیرفته می‌شود. به همین ترتیب، گوگل هنگام وارد کردن کلمات اشتباه املایی به‌طور خودکار آن‌ها را تصحیح می‌کند و تغییرات ایجادشده را با یک زیرخط‌چین مشخص می‌کند. با ادامه تایپ کردن، این نشانگر ناپدید می‌شود.

google-docs-smart-compose-comments

این ویژگی‌ها با کاهش احتمال اشتباهات املایی و دستوری و پیشنهاد عبارات متنی مرتبط، به کاربران در نوشتن سریع و با اطمینان در قسمت نظرات کمک می‌کنند.

google-docs-autocorrect-comments

نوشتن هوشمند و تصحیح خودکار نظرات اکنون به‌طور گسترده در گوگل داکس ارائه شده است. این دو ویژگی به‌طور پیش‌فرض فعال شده است و دستورالعمل‌های نحوه خاموش کردن آن در اینجا موجود است. این ویژگی برای نسخه‌های زیر در دسترس است:

Google Workspace Essentials, Business Starter, Business Standard, Business Plus, Enterprise Essentials, Enterprise Standard, and Enterprise Plus, as well as G Suite Basic, Business, Education, Enterprise for Education, and Nonprofits customers

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید