عرضه ریموت کنترل‌های مبتنی بر انرژی خورشید سامسونگ - تکفارس 
عرضه ریموت کنترل‌های مبتنی بر انرژی خورشید سامسونگ - تکفارس 

عرضه ریموت کنترل‌های مبتنی بر انرژی خورشید سامسونگ

مهدی ملکی
۱۸ دی ۱۳۹۹ - 18:00
ریموت کنترل‌های سامسونگ

سامسونگ اخیراً پیش از نمایشگاه CES 2021 از خط تولید تلویزیون‌های جدید خود موسوم به Neo QLED که به‌روز شده سری فریم (Frame) پیشین هستند، رونمایی کرد. این شرکت کره‌ای افزون بر این، از روند «سبز شدن» در تلفیق با کسب‌وکار تلویزیون‌های خود پرده برداشته است که تحت برنامه‌ها و سیاست‌های طولانی مدت این شرکت قرار خواهد گرفت.

اول از همه مشخص شده است که تلویزیون‌های سامسونگ همراه با ریموت کنترل‌های مبتنی بر انرژی خورشید عرضه خواهند شد. این ریموت کنترل‌های مبتنی بر انرژی خورشیدی می‌توانند از طریق نور درون مکان‌ها، نور فضای آزاد و البته USB شارژ شوند. شرکت مذکور ادعا کرده است که این ریموت‌کنترل‌ها می‌توانند به جلوگیری از هدر رفتن ۹۹ میلیون باتری AAA در طول هفت سال کمک شایانی کنند.

اعلام شده که سامسونگ برای تولید این محصولات از پلاستیک بازیافتی بطری‌ها استفاده کرده است. این غول فناوری افزون بر این موارد، مفاد برنامه «سبز شدن» را به صورتی که در ادامه ذکر می‌شود، بیان کرده است.

مفاد برنامه «سبز شدن» شرکت سامسونگ

  • کاهش ردپای کربن و ارتقای بهره‌وری انرژی: سامسونگ به طور گسترده در جست‌و‌جوی کاهش ردپای کربن حین تولید تلویزیون‌های خود است. این شرکت همچنین به دنبال یافتن روش‌هایی جهت کاهش مصرف برق کاربران و استفاده از منابع اولیه بازیافت‌پذیر در تمام خط تولید تلویزیون‌ها است.
  • طراحی بسته‌بندی پایدار و مناسب: براساس بازخورد ارزشمند مشتریان، سامسونگ طراحی برنده جایزه موسوم به Eco-packaging را در سال ۲۰۲۱ میلادی درون خط تولید تمام تلویزیون‌های آینده از جمله Neo QLED ادامه و گسترش خواهد داد. این راه حل پایدار سبب بازیافت ۲۰۰۰۰۰ تن جعبه کارتونی در سال می‌شود. با کوچک کردن فونت نوشته‌ها و تصاویر گرافیکی که در نحوه طراحی Eco-packaging رخ می‌دهد، جوهرهای مبتنی بر نفت که در رسم این محتوا نقش دارند به حداقل حالت ممکن می‌رسند و به کاهش مقدار اتلاف موارد در آینده کمک می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.