گلکسی ۵G A52 تأییدیه ۳C را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی ۵G A52 تأییدیه ۳C را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی ۵G A52 تأییدیه ۳C را دریافت کرد

مجید مهرعلی
۱۸ دی ۱۳۹۹ - 11:30
گلکسی ۵G A52 تأییدیه ۳C را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ آماده می‌شود تا با رونمایی از سری گلکسی S21 در ۲۵ دی‌ماه (January 14)، فصل گوشی هوشمند ۲۰۲۱ خود را آغاز کند. با این حال، این شرکت کره‌ای همچنین تعدادی دستگاه میان رده از سری گلکسی A و M را نیز برای عرضه آماده می‌کند. هیچ‌چیز بهتر از آن نیست که سال جدیدی میلادی را با نسخه دومی از یک محصول موفق شروع کرد. این سازنده قرار است گلکسی ۵G A52 و گلکسی ۵G A72 را منتشر کند که در ۲۰۲۰ بسیار موفق ظاهر شده بودند. اخبار و گزارش‌ها پیرامون این دستگاه‌ها از ماه سپتامبر به گوش می‌رسد و باور اینکه این دو محصول در ماه ژانویه رونمایی نشوند را کمی سخت می‌کند. حال گلکسی ۵G A52 توانسته است پیش از انتشار خود، قدم مهمی دیگر را بردارد که آن دریافت تأییدیه ۳C است.

دستگاه میان رده مورد بحث که آغازگر موج گوشی‌های میان رده ۵G سامسونگ خواهد بود، توانسته از صافی مؤسسه چینی ۳C عبور کند. با استناد به فهرست این مؤسسه، ۵G A52 دارای شماره مدل SM-A5260 است و پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی را به همراه دارد. بار دیگر، سامسونگ در بحث سرعت شارژ به اعدادی استاندارد بسنده کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت در رابطه با طیفی از میان رده‌های چینی که با شارژرهای ۳۳، ۵۰ و حتی ۶۵ واتی عرضه می‌شود، هیچ‌گونه نگرانی‌ای نداشته باشد. این سازنده حتی قصد ندارد که فناوری‌های پیشرفته جدید را به پرچم‌دارهای خود بیاورد که البته بحثش اینجا نیست.

متأسفانه فهرست ۳C جزئیات زیادی از گلکسی ۵G A52 را آشکار نمی‌کند، اما وقتی تعداد گزارش‌ها و اطلاعات فاش شده در مورد این دستگاه را در نظر بگیرم، مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. نسخه دیگری از گلکسی ۵G A52 با شماره مدل SM-A526B در محک گیک‌بنچ ظاهر شده است. دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G بهره می‌برد که با حافظه موقتی ۶ گیگابایتی جفت شده است. یکی از نکات جالب، وجود سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به‌صورت پیش‌فرض روی محصول است. وقتی صحبت از نسخه ۴G می‌شود، باید گفت که این محصول برای بازارهایی برنامه‌ریزی‌ شده که نسل پنجم شبکه در آن رنگ واقعیت به خود نگرفته است. این نسخه از دستگاه، گیک‌بنچ را با اسنپدراگون ۷۵۰G و ۸ گیگابایت حافظه موقت ملاقات کرده است.

با استناد به برخی گزارش‌ها، گوشی مورد بحث از صفحه نمایشی امولد و ۶٫۵ اینچی بهره می‌‌برد که یک حفره پانچ در آن جای دارد. در پشت دستگاه، یک مجموعه چهارتایی دوربین حضور دارد که عضو اصلی آن یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی است. با توجه به صفحه‌نمایش امولد، می‌توان انتظار داشت که حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده باشد. هدفون جک ۳٫۵ میلی‌متری از دیگر خصوصیات دستگاه است و گمان می‌رود که ظرفیت باتری در آن برابر با ۴,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد.

سامسونگ در قبال گلکسی ۵G A52 چراغ خاموش و آهسته حرکت می‌کند، اما انتظار می‌رود رونمایی از این محصول نزدیک باشد و به‌زودی جزئیات بیشتری از آن در دسترس قرار گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید