آنر از عرضه نمایشگر ۷۵ اینچی و محصولات دیگری در آینده نزدیک خبر داد - تکفارس 
آنر از عرضه نمایشگر ۷۵ اینچی و محصولات دیگری در آینده نزدیک خبر داد - تکفارس 

آنر از عرضه نمایشگر ۷۵ اینچی و محصولات دیگری در آینده نزدیک خبر داد

مهرداد میرشاهی
۱۸ دی ۱۳۹۹ - 10:28
آنر اسمارت اسکرین X1

شرکت هواوی چندی پیش به خاطر ممنوعیت‌های فلج‌کننده ناشی از تحریم این شرکت توسط دولت ایالات متحده، کسب و کار آنر / Honor را از خود جدا کرد و فروخت. این جدایی نه تنها روی دسترسی به تراشه‌های شرکت‌های نیمه هادی تاثیر داشت، بلکه روی خود برند آنر و فعالیت‌های آن نیز تاثیر گذاشت.

آنر پس از مستقل شدن هنوز هیچ محصول جدیدی عرضه نکرده است ولی به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای انتشار نخستین محصول خود پس از جدایی از هواوی آماده می‌کند. آنر به تازگی پوستر تبلیغاتی جدیدی روی کانال خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است. ما تا این لحظه می‌دانیم که این کمپانی بزودی گوشی هوشمند V40 را عرضه خواهد کرد ولی این همه ماجرا نیست. این پوستر نشان می‌دهد که آنر قصد دارد چند محصول جدید تحت پلتفرم آنر اسمارت لایف / Honor Smart Life عرضه سازد.

پوستر جدید آنر از محصولات جدید خود

این پوستر چند محصول را نشان می‌دهد که انتظار می‌رود تا مدتی دیگر روانه بازار شوند؛ از جمله این موارد می‌توان به نمایشگر ۷۵ اینچی آنر اسمارت اسکرین X1 و ساعت هوشمند آنر واچ GS پرو اشاره کرد. دیگر محصولات شامل یک نوت بوک، فنجان آب هوشمند و مسواک برقی می‌شود.

در مقایسه با مدل‌های قبلی سری آنر اسمارت اسکرین X1، این تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچی Honor Smart Screen X1 بزرگتر از مدل‌های قبلی‌ست که بزرگترین مدل آن، ۶۵ اینچی بود. این تلویزیون هوشمند همچنین با طراحی زیبا و عملکردهای هوشمند ارتقاءیافته‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر سری محصولات آنر اسمارت اسکرین شامل یک نسخه استاندارد، یک نسخه پرو و سری X1 می‌شود. از نظر پیکربندی، این محصولات به تراشه هوشمند Honghu مجهز هستند که دارای ۸۲ درصد گستره رنگی DCI-P3، صفحه نمایش ۴K با وضوح فوق‌العاده ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است و همچنین از بلندگوهای پرقدرت ۴x10W بهره می‌برند.

بر اساس اطلاعاتی که از وب‌سایت Jingdong بدست آمده، انتظار می‌رود در روز جمعه ۲۶ دی ماه (۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) شاهد معرفی رسمی این تلویزیون هوشمند باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید