قوانین حریم خصوصی واتساپ تغییر کرد - تکفارس 
قوانین حریم خصوصی واتساپ تغییر کرد - تکفارس 

قوانین حریم خصوصی واتساپ تغییر کرد

خشایار جهانی
۱۷ دی ۱۳۹۹ - 11:30
واتساپ

اگر می‌خواهید بدانید که واتساپ چگونه اطلاعات شما را با دیگر اپلیکیشن‌های فیسبوک به‌اشتراک می‌گذارد، باید بگوئیم که اخیرا واتساپ قوانین و سیاست‌های حریم شخصی خود را تغییر داد و در قسمتی کاملاً توضیح داد که چگونه اطلاعات را با برنامه‌های دیگر مانند اینستاگرام به‌اشتراک می‌گذارد.

از این زمان به بعد، واتساپ اطلاعات زیادی از کاربران را با بقیه پلتفرم‌های فیسبوک به‌اشتراک می‌گذارد. این عمل باعث می‌شود که تجربه کار با پلتفرم‌های فیسبوک و اینستاگرام برای کاربران راحت‌تر باشد و محتوایی که مدنظر آن‌هاست بهتر نمایش داده شود. همچنین می‌توان اطلاعات مربوط به «پرداخت فیسبوک» را برای تکمیل معاملات و … پیوند داد.

ازطرفی، باوجود این‌که فیسبوک اطلاعات زیادی از کاربران را دراختیار داشته و به‌اشتراک می‌گذارد، اما امنیت و یکپارچگی پلتفرم‌های آن غیرقابل انکار است. فیسبوک به واتساپ کمک می‌کند تا زیرساخت‌ها و سیستم‌های تحویل خود را بهبود بخشند. همچنین به کاربران کمک می‌کند تا چگونگی عملکرد سرویس‌ها و سایر محصولات فیسبوک را درک کنند.

در بخش جدید حریم خصوصی واتساپ جزئیات جدید و زیادی وجود ندارد و چیز شگفت‌انگیزی هم گفته نشده است. سرویس گفتگو همان قوانین قبل را داشته و امنیت و عملکرد آن تغییری نمی کند. باید خاطرنشان کرد که واتساپ، بخشی از یک اکوسیستم بسیار بزرگ به‌نام فیسبوک است و داده‌های شما اگر در واتساپ باقی نماند فیسبوک به کل آن‌ها دسترسی خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.