تصاویر و ویدئوی جدیدی از گلکسی Z فولد ۳ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر و ویدئوی جدیدی از گلکسی Z فولد ۳ منتشر شد - تکفارس 

تصاویر و ویدئوی جدیدی از گلکسی Z فولد ۳ منتشر شد

آرمین مکاری
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 23:00
تصاویر و ویدئوی جدیدی از گلکسی Z فولد ۳ منتشر شد - تکفارس 

انتظار می‌رود که گلکسی Z فولد ۳ اولین گوشی تاشوی سامسونگ باشد که با قلم S-Pen سازگار است و موج جدیدی از تعاملات با گوشی هوشمند را به همراه دارد. سامسونگ احتمالاً تغییرات دیگری را نیز در پرچمدار آینده خود اعمال خواهد کرد و تصاویر منتشر شده می‌توانند کمی از آنچه انتظار می‌رود در ماه‌های آینده ببینیم به ما نشان دهند.

انتظار می‌رود که گلکسی Z فولد ۳ از نمایشگر کوچک‌تری برخوردار باشد، زیرا فضای بیشتری برای قرار دادن S-Pen در نظر گرفته شده است. البته این کاهش اندازه نمایشگر، تغییر چشم‌گیری مجسوب نمی‌شود زیرا صفحه‌نمایش اصلی آن از ۷٫۵۹ اینچ در گلکسی Z فولد ۲ به ۷٫۵۵ اینچ رسیده است و همچنین انتظار دوربین زیر صفحه را نیز از آن داریم.

دو وب‌سایت LetsGoDigital و ConceptCreator طرح‌های مفهومی این گوشی را در عکس‌ها و ویدئوی جدیدی ارائه داده‌اند که طراحی کلی گلکسی Z فولد ۳ را نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد ظاهر این گوشی تقریباً مشابه گلکسی Z فولد ۲ است اما با ظاهری ظریف‌تر و دوربین سلفی زیر نمایشگر. همچنین در یکی از تصاویر می‌توانید حفره محفظه قلم S-Pen را مشاهده کنید و باید ببینیم که چه مقدار از این تخصیص فضا، سامسونگ را مجبور به کاهش ظرفیت باتری می‌کند. انتظار داریم که این شرکت در لولای گوشی تغییراتی به وجود آورده باشد و به‌طور خلاصه، انتظار کیفیت ساخت بهتری نسبت به گلکسی Z فولد ۲ داریم.

سامسونگ احتمالاً گوشی تاشوی جدید خود را جدا از رویداد رونمایی خانواده گلکسی S21 معرفی کند. بنابراین ممکن است گلکسی Z فولد ۳ در بهار امسال وارد بازار شود. همچنین می‌توانید در ویدئوی ذیل، طرحی مفهومی از پرچمدار تاشوی سامسونگ را تماشا کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید