گواهینامه شبکه گوشی ویوو X60 پرو پلاس صادر شد - تکفارس 
گواهینامه شبکه گوشی ویوو X60 پرو پلاس صادر شد - تکفارس 

گواهینامه شبکه گوشی ویوو X60 پرو پلاس صادر شد

مهدی ملکی
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 18:30
گوشی ویوو X60 پرو پلاس

شرکت ویوو چند روز پیش به طور رسمی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری X خود تحت برند X60 که شامل مدل پایه و پرو است، رونمایی کرد؛ همان زمان تایید شد که ویوو X60 پرو پلاس، قوی‌ترین عضو این خانواده در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

حال افشاگر نام‌آشنا دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) گزارش کرده که گواهینامه شبکه این گوشی هوشمند صادر شده است؛ افزون بر این گویا برخی از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه نیز فاش شده است که در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت.

براساس منبع یاد شده گوشی مورد بحث مجهز به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و یک روزنه برای جای گیری دوربین سلفی در قسمت بالا-وسط خواهد بود. گزارش مورد نظر اشاره می‌کند این گوشی مبتنی بر یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۸۸ (آخرین پردازنده شرکت کوالکام) و اولین دستگاه شرکت ویوو خواهد بود که به آن مجهز می‌شود. این پردازنده در می ۱۱ شیائومی و البته گوشی‌های پرچم‌دار بسیاری دیگر از تولیدکنندگان استفاده خواهد شد.

گوشی ویوو X60 پرو پلاس

گواهینامه شبکه گوشی ویوو X60 پرو پلاس

برای کسانی که اطلاع ندارند لازم به ذکر است که اعضای دیگر خانواده X60 یعنی مدل پایه X60 و X60 پرو در حالی عرضه خواهند شد که به پردازنده سامسونگ اگزینوس ۱۰۸۰ مجهز خواهند بود و ما این مسئله را در ماه نوامبر فهمیده بودیم؛ با این حال این دستگاه‌ها نیز اولین محصولاتی هستند که با پردازنده یاد شده روانه بازار خواهند شد.

جدای از موارد بالا فاش شده است که X60 پرو با دوربین چهارگانه شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی محدوده کانونی کامل به دست مشتریان خواهد رسید. در حالی که ما اطلاعی از ظرفیت باتری این مدل نداریم ولی شایعات تاکید دارند که شارژ سریع ۵۵ وات در این دستگاه پشتیبانی خواهد شد.

تمام گزارش‌ها حاکی از آن هستند که X60 پرو پرچم‌دار مورد نظر ویوو برای رقابت با دیگر گوشی‌های بالارده بازار مانند شیائومی می ۱۱ و iQOO 7 است. باید منتظر بود و دید که ویوو در رونمایی رسمی گوشی مذکور از چه سخت‌افزاری بهره برده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید