وان پلاس ۹ پرو احتمالاً از شارژ بی سیم ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
وان پلاس ۹ پرو احتمالاً از شارژ بی سیم ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

وان پلاس ۹ پرو احتمالاً از شارژ بی سیم ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند

حامد شهرزاد
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 17:00
oneplus-9

وان پلاس حضور خود را در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند با تلفن‌های هوشمند «قاتل پرچم‌داران» خود تثبیت کرد و این شرکت در نهایت شروع به معرفی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود کرد اما برای پایین نگه داشتن قیمت‌ها، برخی از ویژگی‌های برتر را از دست داد.

وان پلاس ۸ پرو اولین تلفن هوشمند این شرکت است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر و طبق گزارش جدید، جانشین آن یعنی وان پلاس ۹ پرو با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۴۵ واتی و برای اولین بار، با پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس ارائه می‌شود.

این فناوری شارژ سریع بی سیم می‌تواند در مدت‌زمان ۳۰ دقیقه تلفن هوشمند را تا ۵۰ درصد شارژ کند. این امر همچنین حاکی از آن است که شرکت وان پلاس می‌تواند فناوری شارژ سیمی این تلفن هوشمند را نیز به ۶۵ وات برساند.

oneplus-9

وان پلاس ۹ پرو احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره خواهد برد

به غیر از این‌ها، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند وان پلاس ۹ پرو شناخته نشده است اما با این وجود، خبر فاش‌شده مربوط به وان پلاس ۹ نشان می‌دهد که این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶٫۶۵ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است.

در بخش نرم‌افزار، این تلفن اکسیژن OS 11 خود شرکت را اجرا می‌کند که همان‌طور که از نامش مشخص است، بر اساس آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید ۱۱ ساخته شده است.

انتظار می‌رود این تلفن از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم استفاده کند. این دوربین احتمالاً از دوربین پشتی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و احتمالاً یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

این بار انتظار می‌رود این شرکت سه گوشی هوشمند را به بازار عرضه کند. این گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۹، وان پلاس ۹ پرو و وان پلاس ۹ SE (یا ۹ Lite) هستند. ما انتظار داریم در هفته‌های آینده درباره این تلفن‌های هوشمند بیشتر بدانیم. احتمالاً، این گوشی‌های هوشمند در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید