امتیاز محک انتوتو اوپو فایند X3 و X3 پرو منتشر شد - تکفارس 
امتیاز محک انتوتو اوپو فایند X3 و X3 پرو منتشر شد - تکفارس 

امتیاز محک انتوتو اوپو فایند X3 و X3 پرو منتشر شد

حامد شهرزاد
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 15:45
OPPO Find X3 / X3 Pro

در مارس ۲۰۲۰، اوپو از گوشی‌های پرچم‌دار اوپو فایند X2 و فایند X2 پرو رونمایی کرد. انتظار می‌رود این شرکت تا سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ از فایند X3 و فایند X3 پرو رونمایی کند. یک تلفن مرموز اوپو با شماره مدل PEEM00 در محک انتوتو ظاهر شده است. این با به دست آوردن امتیاز قابل توجه امتیاز بیش از ۷۷۱ هزار در انتوتو رکورد زده است.

هفته گذشته، iQOO 7 که هنوز معرفی نشده در انتوتو با امتیاز بیش از ۷۵۲ هزار مشاهده شد. تلفن مرموز PEEM00 توانسته است امتیاز بهتری از ۷۷۱۴۹۱ را در این پلتفرم ارزیابی کند. با این حال، مشخص نیست که آیا تلفن هوشمند PEEM00 اوپو تلفن هوشمند فایند X3 است یا فایند X3 پرو. همانند iQOO 7، سری فایند X3 نیز به تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد. البته لازم به ذکر است که امتیاز رسمی محک انتوتو تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ که به‌طور رسمی توسط کوالکام عنوان شده است، ۷۳۵ هزار است.

OPPO-Find-X3-Series-AnTuTu

نمایشگر اوپو فایند X3 پرو از نرخ تازه‌سازی تطبیقی از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند

در ماه دسامبر، افشاگر معروف با نام ایوان بلس مشخصات فایند X3 پرو را فاش کرد. وی فاش کرده بود که این گوشی پرچم‌دار به یک پنل ۶٫۷ اینچی اولد با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد. این رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل، عمق رنگ ۱۰ بیتی و تراکم پیکسل ۵۲۵ پیکسل در اینچ تولید خواهد کرد. این صفحه همچنین از نرخ تازه‌سازی تطبیقی از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

اخباری درباره دوربین جلوی فایند X3 پرو در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود در قسمت پشتی آن از دوربین چهارگانه استفاده شود. این گوشی شامل یک جفت دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 است که یکی به‌عنوان لنز اصلی کار می‌کند و دیگری به یک لنز با زاویه دید گسترده مجهز شده است. یک لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۲ برابر به‌عنوان دوربین سوم در دسترس خواهد بود. در آخر، یک لنز ماکرو ۳ مگاپیکسلی وجود دارد که می‌تواند مانند یک میکروسکوپ با بزرگنمایی ۲۵ برابر کار کند.

گوشی هوشمند فایند X3 پرو از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که از شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی VOOC Air و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود سرعت دومی ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی است. انتظار می‌رود این گوشی با ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی NFC و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر کالر OS 11 وارد بازار شود. انتظار می‌رود فایند X3 پرو در رنگ‌های سیاه، آبی و سفید وارد بازار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.