درآمد فروش پنل‌های اولد سامسونگ دیسپلی از ۵ میلیارد دلار گذشت - تکفارس 
درآمد فروش پنل‌های اولد سامسونگ دیسپلی از ۵ میلیارد دلار گذشت - تکفارس 

درآمد فروش پنل‌های اولد سامسونگ دیسپلی از ۵ میلیارد دلار گذشت

حامد شهرزاد
۱۵ دی ۱۳۹۹ - 22:30
Samsung Display’s OLED

طبق گزارش جدید تحقیقات بازار از یک شرکت تحلیلی شناخته‌شده، انتظار می‌رود فروش پنل‌های اولد سامسونگ دیسپلی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ از ۵ میلیارد دلار عبور کند.

Omdia اخیراً گزارش جدیدی (از طریق TheElec) را منتشر کرده است که در آن گفته شده است که تولیدکننده بزرگ نمایشگر یعنی سامسونگ دیسپلی در سه‌ماهه اول سال آینده از فروش پنل‌های اولد خود بیش از ۵٫۱۸ میلیارد دلار آمریکا به دست خواهد آورد. این افزایش قابل توجه ۳۰ درصدی نسبت به فروش سه‌ماهه اول آن از سال ۲۰۱۹ است که به ۳٫۹۷۵ میلیارد دلار رسیده است. این افزایش درآمد با افزایش استفاده از پنل‌های اولد در تلفن‌های هوشمند ۵G همراه بوده است. برای کسانی که از این موضوع بی‌خبر هستند، پنل‌های اولد نازک‌تر از نمونه‌های LCD خود هستند و باعث محبوبیت بیشتر آن‌ها برای تلفن‌های هوشمند ۵G می‌شود.

علاوه بر این، مزایای دیگر این پنل‌ها شامل بهره‌وری بهتر انرژی است. این مسئله به‌ویژه از آن جهت مورد توجه است که گوشی‌های مجهز به ۵G در مقایسه با تلفن‌های هوشمندی که از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کنند به‌خصوص در هنگام مصرف محتوا، انرژی بیشتری را از باتری تخلیه می‌کنند. قابل ذکر است که به دلیل معرفی سری آیفون ۱۲ اپل، انتظار می‌رود که صفحه‌های اولد سامسونگ دیسپلی نیز شاهد افزایش فروش باشند. در حال حاضر، تأمین‌کننده غول فناوری کره جنوبی حدود ۸ درصد از کل نمایشگرهای آیفون ۲۰۲۰ شرکت مستقر در کوپرتینو را ارائه می‌دهد.

Samsung Display’s OLED

انتظار می‌رود در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰، ۶۲٫۸ درصد از کل تلفن‌های هوشمند با پنل اولد عرضه شود، همان‌طور که Omdia گزارش داده است. از طرف دیگر، فقط ۳۱٫۸ درصد تلفن‌های هوشمند با نمایشگرهای LCD وارد بازار می‌شوند. صنعت تلفن‌های هوشمند اکنون به سمت پنل‌های اولد متمایل شده است و از آنجا که این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان است، این افزایش فروش چندان تعجب‌آور نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.