مایکروسافت طراحی ویندوز ۱۰ را به‌روز خواهد کرد - تکفارس 
مایکروسافت طراحی ویندوز ۱۰ را به‌روز خواهد کرد - تکفارس 

مایکروسافت طراحی ویندوز ۱۰ را به‌روز خواهد کرد

آرمین مکاری
۱۵ دی ۱۳۹۹ - 21:30
مایکروسافت طراحی ویندوز ۱۰ را به‌روز خواهد کرد - تکفارس 

طبق اسناد جدید منتشر شده توسط مایکروسافت، این شرکت قصد دارد به‌روزرسانی بزرگی را برای رابط کاربری ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱ ارائه دهد. جدا از این، همچنین طراحی جدیدی برای برنامه‌های فروشگاه ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد.

سال گذشته، هنگامی که رئیس بخش سرفیس مایکروسافت، مسئولیت کلاینت و سخت‌افزار ویندوز را بر عهده گرفت، کارشناسان مایکروسافت معتقد بودند که این شرکت علاقه خود را به سیستم‌عامل ویندوز تجدید کرده است و به‌زودی تغییرات عمده‌ای ایجاد خواهد شد. سرانجام شاهد تغییر اوضاع تحت مدیریت جدید هستیم. این اسناد تغییراتی را نشان می‌دهند که می‌توانند شامل بخش‌های مختلفی مانند ListView ،GridView، انواع دکمه‌ها و سایر موارد باشند. طبق اطلاعات منتشر شده، طراحی جدید برنامه‌های XAML ویندوز با برنامه‌های موجود در وب و تلفن همراه نیز همگام خواهد شد.

ناسازگاری در طراحی یکی از مواردی است که انتقادات زیادی به مایکروسافت وارد کرده است و به‌نظر می‌رسد ایده‌های جدید طراحی، تلاش مایکروسافت برای حل این مشکل است. این شرکت همچنین توضیح داده است که چرا نیاز به تغییر ظاهر سوئیچ‌ها، کلید‌های کشویی و کنترل‌کننده وجود دارد. طبق گفته مایکروسافت، کنترل‌های XAML با چگونگی تکامل برنامه‌های وب و تلفن همراه ناسازگار است و طراحی‌های جدید، این مسئله را رفع خواهند کرد. برخی از این تغییرات را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید