ریلمی V15 در ۱۸ دی‌ماه رسماً رونمایی خواهد شد - تکفارس 
ریلمی V15 در ۱۸ دی‌ماه رسماً رونمایی خواهد شد - تکفارس 

ریلمی V15 در ۱۸ دی‌ماه رسماً رونمایی خواهد شد

مجید مهرعلی
۱۵ دی ۱۳۹۹ - 22:00
ریلمی V15 در ۱۸ دی‌ماه رسماً رونمایی خواهد شد - تکفارس 

ریلمی سال جدید میلادی را پرقدرت آغاز کرده است و قصد دارد در تاریخ ۱۸ دی‌ماه (January 7) از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه ریلمی V15 خواهد بود که پیش‌تر با اسم رمز ریلمی کوی (Koi) مشاهده شده بود.

تصاویری که از این گوشی در بستر وب منتشر شده آشکار می‌کند که قسمت پشتی زیبای آن بیشتر به رنگ زرد است که در کنار دو رنگ بنفش و صورتی بسیار خوب به نظر می‌رسد.

ریلمی V15 در ساعت ۲ بعدازظهر به وقت محلی از راه خواهد رسید و با خود کارت تبریکی را دارد که برای خریدار آرزوی موفقیت کرده است. اسم رمز این محصول از ماهی کوی گرفته شده است که نماد خوش اقبالی، استقامت و فراوانی است. این‌ها چیزهایی هستند که مردم برای سال جدید میلادی آرزو دارند.

در بحث خصوصیات ساختاری، بنا بر گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده است، این دستگاه در قسمت پشت دارای سه دوربین خواهد بود که چیدمانی عمودی دارند. تصاویر مربوط به گوشی آشکار می‌کند که در قسمت بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش یک حفره پانچ تعبیه شده است. احتمالاً نمایشگر دستگاه اولد است، زیرا ماژول اثرانگشتی روی گوشی دیده نمی‌شود که نشانگر آن است که این قابلیت در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد.

ممکن است در حال حاضر، ریلمی V15 در خرده‌فروشی‌هایی مانند SD.com، تی‌مال (Tmall)، سانینگ (Suning) و دیگران فهرست شده باشد، اما جدای از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اطلاعاتی دیگری از خصوصیات دستگاه در دسترس نیست. از آنجایی که قرار است گوشی مورد بحث تحت دسته V از راه خواهد برسد، احتمال آنکه قیمتی رقابتی داشته باشد بسیار زیاد خواهد بود. افزون بر این، مدیر بخش بازاریابی ریلمی قول داده است که پرچم‌دار حقیقی این نام تجاری با اسم رمز سری ریلمی ریس (Race) از راه برسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.