سامسونگ رویداد «Everyday Epic» را معرفی کرد؛ رونمایی از سری گلکسی S21 - تکفارس 
سامسونگ رویداد «Everyday Epic» را معرفی کرد؛ رونمایی از سری گلکسی S21 - تکفارس 

سامسونگ رویداد «Everyday Epic» را معرفی کرد؛ رونمایی از سری گلکسی S21

مهرداد میرشاهی
۱۵ دی ۱۳۹۹ - 08:01
رویداد Everyday Epic و معرفی سری گلکسی S21

ما به لطف اطلاعات فاش شده متعدد طی چند هفته اخیر، چیزهای زیادی از پرچمدار جدید سامسونگ می‌دانیم و این روند قطعاً طی روزهای آینده هم متوقف نخواهد شد. اینک اما، سامسونگ رسماً برگزاری رویداد دیجیتالی «آنپکد» در روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه را تائید کرد؛ رویدادی که قرار است از سری گوشی های هوشمند گلکسی S21 و دیگر محصولات سامسونگ رونمایی شود.

سامسونگ امروز از برگزاری رویداد Unpacked جدید خود با محوریت معرفی سری Galaxy S21، گلکسی بادز پرو و رونمایی احتمالی از چند محصول دیگر خبر داده است. این رویداد برای برگزاری در روز پنج شنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) در ساعت ۱۰ صبح به وقت جهانی برنامه‌ریزی شده است.

نخستین رویداد آنپکد سامسونگ در سال ۲۰۲۱ میلادی با عنوان «Everyday Epic» شناخته می‌شود که به جذابیت زیاد سری گوشی های هوشمند گلکسی S21 اشاره دارد. متاسفانه سامسونگ در بیانیه معرفی این رویداد، هیچ اطلاعاتی از سری گلکسی S21 منتشر نکرده است.

ما تا این لحظه می‌دانیم که رویداد آنپکد جدید سامسونگ، نخستین جایی‌ست که برای نخستین بار از گوشی های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا رونمایی خواهد شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این محصولات نسبت به سری گوشی های گلکسی S20 که سال گذشته عرضه شدند، قیمت کمتری خواهند داشت اما با این حال تغییراتی از جمله طراحی جدید و پنل نمایشگر تخت دارند و قدرت آن‌ها نیز توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام تامین می‌شود. سری S21 نخستین دستگاه‌های مجهز به این تراشه محسوب می‌شوند که قرار است در بازار ایالات متحده عرضه شوند.

سامسونگ ظاهراً در کنار این گوشی های هوشمند از ایربادهای بی‌سیم گلکسی بادز پرو / Galaxy Buds Pro نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود گلکسی بادز پرو گران‌قیمت‌ترین ایرباد سامسونگ باشد که این قیمت بالا به خاطر قابلیت حذف نویز فعال، تیپ‌های سیلیکونی و ویژگی‌های جدید دیگری است.

به واسطه شیوع ویروس کرونا، سامسونگ رویداد آنپکد امسال خود را به صورت استریم زنده برگزار خواهد کرد که به صورت مستقیم پخش خواهد شد. بر خلاف سال‌های گذشته در رویداد امسال این شرکت هیچ مهمانی حضور نخواهد داشت. سامسونگ درست قبل از همه‌گیری بیماری کرونا در مقیاس جهانی، رویداد آنپکد خود در سن فرانسیسکو را برگزار کرد که در جریان آن، شاهد معرفی سری گلکسی S20، گلکسی بادز پلاس و گلکسی Z فلیپ بودیم. در حال حاضر انتظار می‌رود که در رویداد «Everyday Epic» تنها شاهد معرفی سری گلکسی S21 و گلکسی بادز پرو باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید