اولین تصویر دست‌بند تناسب اندام وان پلاس منتشر شد - تکفارس 
اولین تصویر دست‌بند تناسب اندام وان پلاس منتشر شد - تکفارس 

اولین تصویر دست‌بند تناسب اندام وان پلاس منتشر شد

مهدی ملکی
۱۳ دی ۱۳۹۹ - 20:30
اولین تصویر دست‌بند تناسب اندام وان پلاس منتشر شد - تکفارس 

وان پلاس دیگر تنها یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند محسوب نمی‌شود؛ در حقیقت این شرکت سال پیش گستره وسیعی از وسایل مانند تلویزیون‌های هوشمند و ایرفون‌های بی‌سیم را نیز تولید و عرضه کرد و سیطره خود بر بازار را افزایش داد.


ظاهراً این روند امسال هم ادامه پیدا کند و وان پلاس در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از اولین ساعت هوشمند و دست‌بند تناسب اندام خود است. مدتی پیش شاهد عرضه اطلاعاتی از ساعت‌های هوشمند این شرکت بودیم و حال جزئیاتی از دست‌بند‌های تناسب اندان آن منتشر شده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

طبق گزارش‌های یک منبع افشاگر فعال در توییتر با نام کاربری @stufflistings ما اکنون تصاویر محصولات یاد شده وان پلاس را در اختیار داریم. همان‌گونه که در تصاویر پایین قابل مشاهده است، وان پلاس سعی نکرده تا محصولاتی کاملاً متفاوت را طراحی کند و در حقیقت این دست‌بندهای تناسب اندام بسیار شبیه محصولات شیائومی به نظر می‌رسند. افشاگر مذکور جدا از ظاهر این دست‌بندها، جزئیاتی دیگری را در این‌باره گزارش نکرده است.

دست‌بندهای تناسب اندام وان پلاس

با این حال یکی از گزارشات وب‌سایت Android Central به ما کمک می‌کند تا جزئیات بیشتری را در این زمینه به دست بیاوریم. این گزارش آشکار می‌کند که قیمت دست‌بندهای شرکت یاد شده احتمالاً حدود ۴۰ دلار خواهد بود و ابتدا در کشور هند عرضه خواهد شد؛ آن‌گونه که ذکر شده است، کشورهای دیگر هم مدتی پس از عرضه اولیه، به این دست‌بندها دسترسی خواهند داشت. طبق ادعای این منبع فاش شده که وان پلاس در تلاش است تا محصول جدید خود را در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ روانه بازار کند اما فعلاً هیچ مقام رسمی به آن واکنش نشان نداده است. احتمال می‌رود که این دست‌بند همراه با گوشی هوشمند وان پلاس ۹ به بازار عرضه شود.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا ورود شرکت‌های متعدد به زمینه محصولات هوشمند عواقب خوبی در پیش خواهد داشت؟ قیمت‌های اقتصادی این زمینه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید