تماشا کنید: آنباکسینگ گوشی هوشمند الهام‌گرفته‌شده از ایلان ماسک [زیرنویس] - تکفارس 
تماشا کنید: آنباکسینگ گوشی هوشمند الهام‌گرفته‌شده از ایلان ماسک [زیرنویس] - تکفارس 

تماشا کنید: آنباکسینگ گوشی هوشمند الهام‌گرفته‌شده از ایلان ماسک [زیرنویس]

مهرداد میرشاهی
۱۳ دی ۱۳۹۹ - 18:30
گوشی هوشمند ایلان ماسک

برند Caviar در زمینه تولید محصولات ویژه و سفارشی‌سازی شده فعالیت دارد. هرچند تولیدات این شرکت از کفش کتانی گرفته تا گوشی های هوشمند را شامل می‌شود. یکی از محصولات ویژه این برند، گوشی هوشمندی است که با الهام از ایلان ماسک، موسس شرکت تسلا و اسپیس ایکس است. این گوشی هوشمند یا سایبرفون با هدیه ویژه‌ای نیز همراه است و از ویژگی‌های جالب و جذابی برخوردار است.

شرکت روسی خاویار (Caviar) پس از تولید نسخه لوکس و طلایی ایرپادز، این بار با یک محصول اصلاح‌ شده دیگر از اپل بازگشته که در طراحی آن از ایلان ماسک و سایبرتانک کمپانی تسلا الهام گرفته است. گوشی سایبرفون / Cyberphone خاویار از یک آیفون ۱۱ پرو و یک کیف ساخته شده از جنس تیتانیوم استفاده می‌کند که در هر دو طرف آن از صفحه‌های فلزی بهره برده شده است.

محافظ صفحه این گوشی هوشمند نیز از نوع تیتانیوم است که درون یک نگهدارنده قرار می‌گیرد که باعث می‌شود بتوان سایبرفون را به صورت عمودی برای تماس‌های ویدیویی یا مشاهده فیلم روی سطوح صاف قرار داد. البته سایبرفون نخستین آیفون الهام گرفته از برند تسلا نیست چراکه شرکت Caviar در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز از آیفون X چهار هزار دلاری خود با الهام از تسلا رونمایی کرده بود.

نسخه ۶۴ گیگابایتی گوشی هوشمند سایبرفون ۵۲۵۶ دلار قیمت دارد و تنها ۹۹ دستگاه از آن ساخته شده است.

گوشی هوشمند شرکت Caviar با الهام از ایلان ماسک

در این ویدیو که به صورت زیرنویس فارسی و به صورت اختصاصی از تکفارس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته، می‌توانید آنباکسینگ یا جعبه‌گشایی این محصول خاص را مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.