احتمال عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای پوکو X2 - تکفارس 
احتمال عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای پوکو X2 - تکفارس 

احتمال عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای پوکو X2

حامد شهرزاد
۱۳ دی ۱۳۹۹ - 16:00
POCO X2

شیائومی بخشی از برنامه رسمی اندروید ۱۱ بتا بود. از این رو، این شرکت از اولین کسانی بود که شروع به ارائه به‌روزرسانی پایدار برای دستگاه‌های خود کرد. در حال حاضر، تعداد معدودی از تلفن‌های این شرکت در سراسر جهان سیستم‌عامل اندروید ۱۱ پایدار را دریافت کرده‌اند. اکنون، ردمی K30 4G نیز به این لیست تلفن‌های هوشمند برگزیده مجهز به آخرین نسخه اندروید پیوسته است.

برای کسانی که بی‌اطلاع هستند، ردمی K30 4G اواخر ماه اکتبر شروع به دریافت نسخه هفتگی MIUI بر اساس اندروید ۱۱ کرد. با این حال، شیائومی بیش از دو ماه طول کشید تا اولین نسخه پایدار را برای این دستگاه ارائه دهد.

همان‌طور که گفته شد، به‌روزرسانی ذکرشده با شماره ساخت V12.1.3.0.RGHCNXM عرضه خواهد شد و پچ امنیتی دسامبر ۲۰۲۰ را از جدیدترین نسخه اندروید جدا خواهد کرد. این به‌روزرسانی در حال حاضر در مرحله بتای پایدار است و بنابراین فقط برای برخی از کاربران در دسترس است.

POCO X2

همچنین، از آنجا که ردمی K30 4G منحصر به کشور چین است، تنها یک نوع نسخه نرم‌افزاری دارد. از این رو، اگر این گوشی را از چین وارد کرده‌اید، باید به‌محض افزایش نسخه ساخت در دسترس، به‌روزرسانی را نیز دریافت کنید.

از طرف دیگر، گوشی مشابه ردمی K30 4G در هند با نام پوکو X2 نیز به فروش می‌رسد. از آنجا که هردوی آن‌ها برخلاف سایر دستگاه‌های پوکو که کمی متفاوت هستند، در همه‌چیز با هم مشترک هستند، باید خیلی زود به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را نیز دریافت کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید