میز رایانه گیمینگ هولم ۵۱۰ RGB جنسیس معرفی شد - تکفارس 
میز رایانه گیمینگ هولم ۵۱۰ RGB جنسیس معرفی شد - تکفارس 

میز رایانه گیمینگ هولم ۵۱۰ RGB جنسیس معرفی شد

حامد شهرزاد
۱۲ دی ۱۳۹۹ - 15:30
Genesis HOLM 510 RGB Gaming Desk

شرکت جنسیس میز گیمینگ هولم ۵۱۰ RGB را با سبک فوق‌العاده منحصر به فرد و ساخت مستحکم معرفی کرده است. این میز مخصوص بازی یک میز بزرگ است و یک هاب USB داخلی، یک شارژر بی‌سیم داخلی و حتی جایگاه مخصوص‌ بلندگوها در دو طرف میز اصلی را در خود جای داده است. پیش‌بینی می‌شود میز مخصوص بازی جنسیس هولم ۵۱۰ RGB قبل از تعطیلات با قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی ۳۱۹ دلار در فروشگاه‌ها موجود شود.

Genesis HOLM 510 RGB Gaming Desk

جنسیس هولم ۵۱۰ RGB یک میز گیمینگ بزرگ است که دارای جایگاه مخصوص‌ بلندگو، روشنایی RGB، شارژر بی‌سیم و حتی هاب USB داخلی است

از نظر ساخت، این میز مخصوص بازی به‌صورت عریض طراحی شده است و این میز ۱۶۰ سانتی‌متر طول و ۷۵ سانتی‌متر عرض دارد که فضای قابل استفاده فوق‌العاده بزرگی را فراهم می‌کند. این فضای قابل استفاده بزرگ به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه محدودیت فضای میز مانع از قرارگیری ماوس یا صفحه‌کلید یا دیگر وسایل آن‌ها شود، به‌راحتی به کاربران اجازه دهد تا همه لوازم جانبی مورد نیاز خود را روی آن قرار دهند. این میز رومیزی از روکش زیبای کربن برخوردار است که به‌راحتی می‌تواند تقریباً با هر نوع سلیقه‌ای منطبق شود

Genesis HOLM 510 RGB Gaming Desk

میز مخصوص بازی جنسیس هولم ۵۱۰ RGB دارای ویژگی‌های گسترده‌ای مخصوص گیمرها است که می‌توان به مواردی از جمله جایگاه مخصوص‌ بلندگو، نورپردازی RGB و حتی یک شارژر بی‌سیم داخلی فوق‌العاده اشاره کرد. در حالی که ویژگی جایگاه مخصوص بلندگو تقریباً به هر میز مخصوص بازی اضافه شده است، جایگاه مخصوص بلندگو به لطف اتصال گیره میز اصلی قابل جابجایی هستند. نور RGB در پشت میز رومیزی قرار دارد تا بدرخشد و نور خارق‌العاده‌ای را در پشت مانیتور ایجاد کند. این میز همچنین به لطف جایگاه مخصوص فلزی نزدیک به پشت میز که برای نگهداری نوار برق و هرگونه سیم مورد نیاز طراحی شده است، یک روش ساده‌تر برای اطمینان از مدیریت آسان کابل دارد.

Genesis HOLM 510 RGB Gaming Desk

جنسیس هولم ۵۱۰ RGB دارای جایگاه مخصوص لیوان و هدست است

در نزدیکی جایگاه مخصوص بلندگوی سمت چپ، یک هاب USB داخلی قرار دارد که دارای سه پورت USB 3.0 است و در نزدیکی جایگاه مخصوص بلندگوی سمت راست، یک شارژر بی‌سیم داخلی تعبیه شده است. این شارژر بی‌سیم می‌تواند بدون نیاز به اتصال سیم به‌راحتی هر تلفن پشتیبانی شده را شارژ کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای که با میز بازی هولم ۵۱۰ RGB ارائه می‌شود، نگه‌دارنده‌های متعدد از جمله یک پایه نگه‌دارنده لیوان و یک جایگاه مخصوص هدست، در سمت راست و سمت چپ میز، یک روش آسان‌تر برای نگه‌داری این تجهیزات بازی رایج است.

گفته می‌شود میز بازی جنسیس هولم ۵۱۰ RGB قبل از تعطیلات در فروشگاه‌ها موجود است و قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی آن ۳۱۹ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید