کیس مینی ITX بو ۱۰۰ جانسبو معرفی شد - تکفارس 
کیس مینی ITX بو ۱۰۰ جانسبو معرفی شد - تکفارس 

کیس مینی ITX بو ۱۰۰ جانسبو معرفی شد

حامد شهرزاد
۱۱ دی ۱۳۹۹ - 17:30
JONSO BO 100

سری کیس‌های رایانه‌های شخصی شرکت جانسبو با نام بو به‌عنوان یک سری خلاقانه تعریف شده است و بو ۱۰۰ طرحی فوق‌العاده قابل حمل و منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. این طراحی منحصر به فرد از جلوه‌های روشنایی عالی و یک بند چرمی زیبا و کامل به‌منظور ارائه قابلیت حمل بهتر نسبت به کیس‌های رایانه‌های شخصی با اندازه مشابه برخوردار است. این کیس در رنگ نقره‌ای یا رنگ سیاه عرضه خواهد شد. جانسبو هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت کیس بو ۱۰۰ منتشر نکرده است.

کیس بو ۱۰۰ PC یک کیس منحصر به فرد مینی ITX رایانه‌های شخصی با بند چرمی و ساختاری مانند کشو است

طراحی کیس بو PC 100 فوق‌العاده منحصر به فرد است زیرا به نظر می‌رسد این کیس دارای نوعی طراحی است که تقریباً برای هر محیطی متناسب است. این کیس دارای یک صفحه جلویی شیشه‌ای گرما دیده است که به‌راحتی اجزای نصب‌شده در داخل این کیس PC را نشان می‌دهد. طراحی منحصر به فرد کشویی مانند این کیس، مدیریت کابل را آسان‌تر کرده و روش‌های ساده‌تری را برای نصب اجزای کامپیوتر ارائه می‌دهد. این کیس دارای محفظه دو طرفه گردوغبار برای جذب و خروج از آن است و فیلترهای کناری آن از فلز و فیلترهای پایین و عقبی آن از PVC ساخته شده‌اند.

ساختار کشویی داخلی از مواد کاملاً فلزی و روکش مشکی مات ساخته شده است. این ساختار کشویی دارای بالشتک‌های تفلون PTFE در شش قسمت مختلف است تا این کیس عملکرد روانی داشته باشد و از خراشیده شدن رنگ روی آن یا محفظه فلزی جلوگیری کند.

کیس بو ۱۰۰ PC از طول کارت گرافیک زیر ۲۰۷ میلی‌متر و عرض زیر ۴۸ میلی‌متر پشتیبانی می‌کند. این کیس PC فقط می‌تواند از مادربرد مینی ITX یا مادربرد DTX با ابعاد ۱۷۰ میلی‌متر در ۲۰۳ میلی‌متر پشتیبانی کند در حالی که فضای لازم برای منبع تغذیه SFX یا SFX-L را فراهم می‌کند. این کیس PC دو مکان برای درایو ۲٫۵ اینچی و یک مکان برای ۳٫۵ اینچی درایو را برای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد.

JONSO BO 100

کیس بو ۱۰۰ PC از خنک‌کننده‌های هوایی و مایع پشتیبانی می‌کند

در مورد خنک‌سازی، این کیس PC دارای پشتیبانی از یک خنک‌کننده هوایی با ارتفاع زیر ۱۵۸ میلی‌متر و برای خنک‌کننده‌های مایع با رادیاتور ۱۲۰ میلی‌متر و سر پمپ زیر ۷۰ میلی‌متر است. این نشان می‌دهد که چگونه خنک‌کننده پردازنده می‌تواند توسط یک خنک‌کننده هوایی یا یک خنک‌کننده AIO خنک شود. این کیس از تنظیمات مختلفی به‌راحتی پشتیبانی می‌کند.

بو ۱۰۰ دارای IO در قسمت جلو است که دارای دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB 3.1 Type-C است. جانسبو هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا زمان عرضه کیس بو ۱۰۰ PC برای خرید را اعلام نکرده است. این کیس در یک طرح رنگ نقره‌ای یا در طرح رنگ سیاه برای خرید وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید