هدیه تسلا به مشتریان: ۳ ماه سرویس رانندگی خودکار - تکفارس 
هدیه تسلا به مشتریان: ۳ ماه سرویس رانندگی خودکار - تکفارس 

هدیه تسلا به مشتریان: ۳ ماه سرویس رانندگی خودکار

مهدی ملکی
۱۰ دی ۱۳۹۹ - 20:00
شرکت تسلا

تسلا امسال تصمیم گرفت تا ۵۰۰۰۰۰ واحد خودرو به دست مشتریان خود برساند؛ با وجود تاثیرات ناگوار بیماری کرونا، این شرکت تاکنون پیشرفت خوبی را در برنامه‌های خودش شاهد بوده اما اگر قصد رسیدن به ۵۰۰۰۰۰ واحد را دارد، باید در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ که اکنون چند روز به انتهای آن باقی است، در مجموع ۱۸۲۰۰۰ خودرو تحویل دهد.

ایلان ماسک رئیس شرکت یاد شده دو هفته پیش طی یک یادداشت داخلی اعلام کرد که پیشرفت‌های خوبی حاصل شده ولی نیاز به افزایش تولید است. این شرکت در آن زمان با پیشنهاد ارائه یک سال شارژ رایگان، مورد خاصی را در اختیار خریداران جدید قرار داد تا بیشتر وسوسه شوند؛ به تازگی «ماسک» از این هم فراتر رفته و به این خریداران ۳ ماه سرویس رانندگی خودکار را هم هدیه خواهد داد که ارزش آن به صدها دلار می‌رسد:

تمام خودروهایی که در سه روز پایانی سال تحویل داده شده‌اند، سه ماه سرویس رایگان رانندگی خودکار را دریافت خواهند کرد. تحویل و ارائه اسناد باید تا نیمه شب ۱۱ دی (۳۱ دسامبر ۲۰۲۰) به طور کامل انجام شده باشد.

ارزش تسلا اکنون از مجموعه تمام دیگر شرکت‌های خودروسازی بیشتر است اما حفظ این جایگاه نیازمند جلب رضایت سرمایه‌گذاران آن است و این به معنای ثبت رکوردهای جدید در تمام سه‌ماه‌های سال جدید خواهد بود.

به نظر شما با توجه به این که تنها چند روز به پایان سال ۲۰۲۰ باقی مانده است، آیا ایلان ماسک و شرکتش موفق به تکمیل اهداف خود خواهند شد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید