موتورولا کاپری پلاس و نیو در گیک‌بنچ فهرست شدند - تکفارس 
موتورولا کاپری پلاس و نیو در گیک‌بنچ فهرست شدند - تکفارس 

موتورولا کاپری پلاس و نیو در گیک‌بنچ فهرست شدند

مهدی ملکی
۱۰ دی ۱۳۹۹ - 18:00
Motorola Capri

حدود دو هفته پیش شاهد گزارشاتی بودیم که به گوشی هوشمند رو به عرضه موتورولا موسوم به کاپری (Capri) با شماره مدل‌های XT2127-1 و XT2127-2 اشاره می‌کرد؛ این گوشی در آن زمان در موسسه‌های انتشار گواهینامه‌های مورد نیاز محصولات ارتباطی دیده شده بود.

اکنون اطلاعات بیشتری از نسخه قوی‌تر این دستگاه با نام کاپری پلاس در فهرست‌بندی‌های گیک‌بنچ مشاهده شده که شماره مدل XT2129-3 در وب‌سایت مورد نظر برای آن ثبت شده است. انتظار می‌رود که سری جدید موتورولا جزوی از مجموعه‌های موتو E یا موتو G این شرکت باشند.

تست‌های جدید گیک‌بنچ آشکار می‌کنند که پردازنده این دستگاه تحت برند لنوو قرار دارد که در حالت راندمان تک هسته به امتیاز ۳۰۶ و در حالت چند هسته به امتیاز ۱۲۵۸ دست می‌یابد؛ دستگاه مذکور مجهز به یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۲، ۴ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ است. موسسه آلمانی Technick News ادعا می‌کند که این دستگاه همراه با یک نمایشگر HD+ دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و بریدگی قطره‌شکل برای قرارگیری دوربین سلفی، پیکربندی‌های ۴ گیگابایت رم با حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکلسی به بازار عرضه خواهد شد؛ موسسه یاد شده در قسمت دیگری از گزارش خود اشاره می‌کند که احتمال استفاده از یک لنز ۱۳ مگاپیکسل فوق عریض و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل نیز وجود دارد.

مدل پایه کاپری احتمالاً مجهز به یک نمایشگر ۶۰ هرتز HD+ و مبتنی بر یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۶۰ خواهد بود. انتظار می‌رود که این مدل ضعیف‌تر تنها دارای یک پیکربندی حافظه به صورت رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت همراه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۱۸ وات باشد. دوربین چهارگانه در مورد این نسخه هم با برخی تغییرات صدق می‌کند؛ برای مثال استفاده از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه با لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دو لنز ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکلسی محتمل به نظر می‌رسد.

در فهرست‌بندی‌های گیک‌بنچ دستگاه قوی‌تری هم دیده می‌شود که مدت‌ها شایعات درباره آن گمانه‌زنی کرده بودند. این مدل دارای نام رمز «نیو» است که احتمالاً به یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۰۵ هرتز مجهز شود. این نسخه که دارای شماره مدل XT2125-4 است در بررسی‌های وب سایت مذکور در حالت تک هسته به رقم ۹۵۸ و در حالت چند هسته به رقم باورنکردنی ۲۹۶۹ دست یافته است. این دستگاه مورد انتظار موتورولا دارای ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد بود. موتورولا نیو احتمالاً در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ میلادی به طور رسمی رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید