سامسونگ تولید نمایشگرهای LCD را افزایش می‌دهد - تکفارس 
سامسونگ تولید نمایشگرهای LCD را افزایش می‌دهد - تکفارس 

سامسونگ تولید نمایشگرهای LCD را افزایش می‌دهد

مهدی ملکی
۹ دی ۱۳۹۹ - 19:00
بخش تولید نمایشگر سامسونگ

بخش تولید نمایشگر‌های سامسونگ اخیراً تایید کرده که با توجه به افزایش نیاز‌ها که از تبعات همه‌گیری بیماری کرونا است، تولید نمایشگرهای LCD برای تلویزیون‌ها و مانیتورها را افزایش خواهد داد.

برای کسانی که تا به حال متوجه نشده‌اند لازم به ذکر است که این غول کره‌ای پیش‌تر اعلام کرده بود که تولید نمایشگرهای LCD را تا پایان سال جاری متوقف و روی فناوری‌های پیشرفته‌تری تمرکز می‌کند. با این حال پس از آن توضیح داد که به دلیل افزایش تقاضا و نیاز، این تصمیم را چند ماه به تعویق می‌اندازد. این شرکت مدتی کوتاه پس از گسترش مجدد تولید نمایشگرهای LCD، افزود که بازه تعویق تصمیماتش به نیاز بازار و انعطاف آن بستگی دارد.

سامسونگ از جمله تولیدکنندگانی است که افزون بر کره جنوبی، نمایشگرهایش را در چین نیز تولید می‌کند. اوایل سال جاری میلادی و در ماه آگوست این شرکت مقادیر بزرگی از سهام کارخانه تولید نمایشگرهای LCD سوژو را به TCL واگذار کرد تا تمرکز اصلی خود را روی نمایشگرهای LED و نسل بعدی پنل‌های QD بگذارد.

با توجه به گزارش‌های وب‌سایت TrendForce، به دلیل سیاست‌های دورکاری حاصل از بیماری کرونا، بازار فروش نمایشگر در طول سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ در حدود ۳۰ درصد نسبت به بازه زمانی سال پیش افزایش داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.