تماشا کنید: معرفی ۲ عدد از قوی‌ترین گوشی های دنیا [زیرنویس] - تکفارس 
تماشا کنید: معرفی ۲ عدد از قوی‌ترین گوشی های دنیا [زیرنویس] - تکفارس 

تماشا کنید: معرفی ۲ عدد از قوی‌ترین گوشی های دنیا [زیرنویس]

مهرداد میرشاهی
۹ دی ۱۳۹۹ - 18:09
گوشی ZTE نوبیا رد مجیک 5G

در این ویدیو که با زیرنویس فارسی اختصاصی در اختیار شما قرار گرفته، دو عدد از قوی‌ترین گوشی های دنیا معرفی می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها برای انجام کارهای سنگین روزمره و گیمینگ با بالاترین کیفیت بهره ببرید.

ویدیو: قوی‌ترین گوشی های دنیا

نکته جالب اینجاست که هر دوی این محصولات، ساخت شرکت‌های چینی هستند و این موضوع نشان‌دهنده پیشرفت چشمگیر صنعت موبایلِ کشور چین را نشان می‌دهد. این دو گوشی مورد بحث، شیائومی بلک شارک ۳ پرو / Black Shark 3 Pro و نوبیا رد مجیک ۵G زد تی ای / ZTE Nubia RedMagic 5G هستند. پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید.

گوشی ZTE نوبیا رد مجیک ۵G

گوشی بسیار قدرتمند ZTE از نمایشگری ۶٫۶۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ از نوع AMOLED بهره می‌برد و قدرت بالای آن با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می‌شود که با حافظه رم ۸ تا ۱۶ گیگابایت و فضای داخلی ۱۲۸ الی ۲۵۶ گیگابایت همراه شده است. این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده می‌کند. دوربین سلفی این گوشی از لنز ۸ مگاپیکسلی برخوردار است؛ این در حالی‌ست که دوربین اصلی و سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۶۴ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل (فوق عریض) و ۲ مگاپیکسل (ماکرو) می‌شود.

گوشی شیائومی بلک شارک ۳ پرو

گوشی زیبا و فوق‌العاده قدرتمند شیائومی بلک شارک ۳ پرو به نمایشگری ۷٫۱ اینچی با رزولوشن ۳۱۲۰*۱۴۴۰ مجهز شده است. قدرت بالای این دستگاه همانند گوشی بالا، توسط تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می‌شود که با رم ۸ الی ۱۶ گیگابایتی همراه با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. باتری لیتیومی این گوشی ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. دوربین اصلی این گوشی شامل سه لنز ۶۴ مگاپیکسل (دوربین اصلی)، ۱۳ مگاپیکسل (لنز فوق عریض) و ۵ مگاپیکسل (حسگر عمق‌سنج) می‌شود و دوربین سلفی نیز به لنزی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

دانلود

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید