نسخه ارزان‌تر گلکسی Z فلیپ ۳ ممکن است فاقد ۵G باشد - تکفارس 
نسخه ارزان‌تر گلکسی Z فلیپ ۳ ممکن است فاقد ۵G باشد - تکفارس 

نسخه ارزان‌تر گلکسی Z فلیپ ۳ ممکن است فاقد ۵G باشد

حامد شهرزاد
۹ دی ۱۳۹۹ - 12:00
Galaxy-Z-Flip-3

سامسونگ ریسک بزرگی را روی تلفن‌های تاشو کرده است و برای متداول ساختن این نوع گوشی‌ها، گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد در سال آینده سه گوشی تاشو با نام‌های گلکسی Z فولد ۳، Z فلیپ ۳ و یک دستگاه مقرون به صرفه را عرضه کند.

راس یانگ از افراد مطلع صنعت تلفن‌های هوشمند معتقد است که سومین گوشی تاشو Z فلیپ لایت است و به نظر می‌رسد این مدل تنها از شبکه LTE پشتیبانی کند.

این بر اساس گزارش جدیدی از گلکسی کلاب است. این سایت پیش‌بینی کرده است که سامسونگ از نسخه گلکسی Z فلیپ ۳ که دارای شماره مدل SM-F720F است، رونمایی خواهد کرد. حرف «F» نشان می‌دهد که این دستگاه از نوع بین‌المللی است که احتمالاً برای اروپا و خاورمیانه در نظر گرفته شده است. مدل‌های دارای اتصال ۵G معمولاً حرف «B» را در انتهای شناسه دارند. این به آن معنی است که مدل مورد نظر فقط اتصال ۴G را ارائه می‌دهد.

سم موبایل خاطرنشان کرده است که آخرین تراشه شاخصی که فقط با پیکربندی فقط LTE ارائه می‌شود، اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است. این تراشه قلب تپنده گلکسی Z فلیپ اصلی است. نسخه ۵G آن که در ماه آگوست منتشر شد از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برد.

این موضوع ممکن است به این معنی باشد که Z فلیپ ۳ اصلی از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد و نسخه ارزان‌تر آن دارای تراشه پرچم‌دار قدیمی خواهد بود.

Galaxy-Z-Flip-3

البته Z فلیپ ۳ ممکن است فقط در یک نوع عرضه شود

شماره مدل SM-F720F ممکن است نشانگر تبدیل شدن گلکسی Z فلیپ ۳ به یک مدل ارزان‌قیمت باشد. این موضوع با اطلاعات فاش شده‌ای مطابقت دارد که بیان می‌کند Z فلیپ ۳ یک دستگاه با قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. همچنین این موضوع با گزارشی از کره جنوبی مطابقت دارد که گفته است سامسونگ قصد دارد ۳ میلیون دستگاه از «مدل گوشی هوشمند تاشو» گلکسی Z فلیپ ۳ تولید کند.

همچنین این موضوع با شایعاتی که گفته است سامسونگ گلکسی Z فولد ۳، Z فلیپ ۳ و Z فولد لایت را در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌کند، مطابقت دارد. این به آن معنی است که در واقع نسخه Z فلیپ لایت اصلاً وجود ندارد و خود Z فلیپ ۳ ارزان‌تر نسبت به قبل شده است.

با این حال، گزارش اخیر ادعا می‌کند که تمام تلفن‌های تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ از شبکه ۵G بهره خواهند برد. بنابراین، بهتر است اخبار امروز را صد در صد باور نکنید.

سامسونگ هنوز در مورد مشخصات فنی اطلاعاتی را منتشر نکرده است. به هر حال انتظار نمی‌رود Z فلیپ ۳ تا اواخر سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ وارد بازار شود و به نظر می‌رسد از فولد ۳ در ماه ژوئن رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید