MSI مانیتور ۲۴ اینچی Optix G242 را معرفی کرد - تکفارس 
MSI مانیتور ۲۴ اینچی Optix G242 را معرفی کرد - تکفارس 

MSI مانیتور ۲۴ اینچی Optix G242 را معرفی کرد

حامد شهرزاد
۹ دی ۱۳۹۹ - 10:30
Optix G242

MSI مانیتور Optix G242 حرفه‌ای را معرفی کرده است که برخی از ویژگی‌های خارق‌العاده را ارائه می‌دهد. برخی ویژگی‌های این مانیتور نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و پوشش ۱۲۷٫۷ درصد از طیف رنگی sRGB است. این مانیتور به دلیل نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه، فناوری ضد پارگی صفحه و نرخ فریم متحرک برای بازیکنان eSports مناسب است. در حالی که MSI به‌طور رسمی قیمت مانیتور Optix G242 را اعلام نکرده است، اما این مانیتور در وب‌سایت BH Photo and Video با قیمت ۱۸۹٫۹۹ دلار لیست شده است.

MSI مانیتور Optix G242 را با وضوح ۱۰۸۰p و پوشش ۱۲۷٫۷ درصد دامنه رنگ sRGB معرفی کرده است

مانیتور Optix G242 حرفه‌ای برای گیمرهای eSports طراحی شده است و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز یکی از ویژگی‌های اصلی این مانیتور است. این مانیتور مخصوص بازی دارای اندازه صفحه ۲۳٫۸ اینچ و نسبت ابعاد ۱۶:۹ است. این رزولوشن برای بازی‌های رایانه‌ای مناسب است و در عین حال وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، با زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه‌ای، یک تجربه گیم پلی فوق‌العاده روان را تضمین می‌کند و برای بازی‌های محبوب eSports مناسب است.

این مانیتور طراحی بدون قاب (Frameless) را ارائه می‌دهد به این معنی که این مانیتور از حاشیه‌های فوق‌العاده باریک برخوردار است که برای تنظیمات چند مانیتور ایده‌آل است. این طراحی بدون فریم مناسب برای یک سازنده محتوا است که ممکن است به نرم‌افزار ضبط یا گپ استریم زنده در صفحه ثانویه نیاز داشته باشد.

Optix G242 پنل مانیتور جدید MSI پشتیبانی از هر دو طیف رنگی DCI-P3 و sRGB را ارائه می‌دهد

مانیتور Optix G242 eSports از یک پنل IPS استفاده می‌کند که زاویه دید گسترده‌ای دارد و نرخ تازه‌سازی بالای ۱۴۴ هرتز را دارد. پنل IPS با حداکثر ۱۷۸ درجه زاویه دید، امکان آزادی بیشتری را در قرار دادن مانیتور در فضا فراهم می‌کند. این پنل همچنین نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد که برای گیمرهای حرفه‌ای که قصد رقابت دارند بسیار مناسب است زیرا نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز به‌سرعت برای تقریباً هر مانیتور بازی در حال تبدیل شدن به یک استاندارد است. این پنل پشتیبانی از هر دو طیف رنگی DCI-P3 و sRGB را ارائه می‌دهد و این پنل پشتیبانی از پوشش تا ۹۴٫۶ درصد دامنه رنگ DCI-P3 و پشتیبانی تا پوشش ۱۲۷٫۷ درصد دامنه رنگ sRGB را ارائه می‌دهد.

MSI مانیتور Optix G242 را به‌تازگی معرفی کرده است و این مانیتور در BH Photo and Video با قیمت درج شده ۱۸۹٫۹۹ دلار لیست شده است. البته با وجود آنکه این لیست ایجاد شده است، این مانیتور در حال حاضر فقط برای پیش سفارش در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید