فروش نمونه اولیه وان‌پلاس ۹ با قیمت ۳۰۰۰ دلار - تکفارس 
فروش نمونه اولیه وان‌پلاس ۹ با قیمت ۳۰۰۰ دلار - تکفارس 

فروش نمونه اولیه وان‌پلاس ۹ با قیمت ۳۰۰۰ دلار

حامد شهرزاد
۸ دی ۱۳۹۹ - 11:30
OnePlus-9s

به نظر می‌رسد که وان‌پلاس برنامه عرضه گوشی‌های خود را در سال ۲۰۲۰ به اتمام رسانده است و اکنون روی سری آینده وان‌پلاس ۹ تمرکز کرده است. ما شاهد انبوهی از اطلاعات فاش‌شده و شایعات بوده‌ایم که به ما درباره سری پرچم‌داران آینده این شرکت تصورات کلی داده است. اخیراً مشخص شده است که امسال شاهد معرفی سه مدل خواهیم بود: وان‌پلاس ۹، وان‌پلاس ۹ پرو و مدل سوم با نام وان‌پلاس ۹E یا ۹ لایت. برای اولین بار، وان‌پلاس سیاست جدیدی را برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید خود در نیمه اول سال ۲۰۲۰ اتخاذ می‌کند. به نظر می‌رسد که اطلاعات جدید دقیق باشد، زیرا کسی به‌تازگی نمونه اولیه وان‌پلاس ۹ را به دست آورده است. ظاهراً این شخص نمونه اولیه را با زحمت زیاد به دست آورده است و سعی کرده است آن را با قیمت زیاد در سایت eBay بفروشد.

طبق گزارشی از اندروید سنترال (Android Central)، درخواست فروش این محصول از سایت eBay حذف شده است. با این حال، فروشنده ۳۰۰۰ دلار (حدود ۲۲۴۰ پوند یا ۳۹۵۰ دلار استرالیا) را برای این گوشی درخواست کرده بود. قیمت وان‌پلاس ۹ با وجود پرچم‌دار بودن هرگز مانند یک گوشی هوشمند لوکس نخواهد بود. ظاهراً فروشنده سعی در جلب اشخاصی داشت که دوست دارند دستگاهی تهیه کنند که هیچ‌کس هنوز نمی‌تواند آن را تهیه کند. او تصور کرده است که ۳۰۰۰ دلار برای چنین محصولی عادلانه خواهد بود.

oneplus-9

مشخصات نمونه اولیه با انتظارات مطابق است

طبق درخواست فروش ثبت‌شده در سایت eBay، این گوشی نمونه اولیه همان گوشی است که در عکس‌های فاش‌شده ظاهر شده است. در پشت آن یک نشان مخصوص وجود دارد که وان‌پلاس از آن برای نمونه‌های اولیه استفاده می‌کند. از نظر مشخصات، این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. مشخصات ذکرشده با اطلاعات فاش‌شده وان‌پلاس ۹ مطابقت دارد که مطمئناً این موضوع را تائید می‌کند که این گوشی واقعاً نمونه اولیه وان‌پلاس ۹ است که به دست این فرد رسیده است. این درخواست فروش پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام را نیز تائید می‌کند. تعجب‌آور نیست چرا که به هر حال، بیشتر پرچم‌داران سال ۲۰۲۰ قرار است با پرچم‌دار نسل بعدی کوالکام ارائه شوند. اولین گوشی با این تراشه به‌زودی با نام شیائومی می ۱۱ وارد بازار خواهد شد.

وان‌پلاس شرکت دیگری خواهد بود که از سری اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در پرچم‌داران خود استفاده خواهد کرد. این تراشه رده‌بالا در مدل‌های اصلی و پرو پرچم‌داران وان‌پلاس حضور خواهد داشت. وان‌پلاس ۹E یا ۹ لایت احتمالاً با تراشه با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. ما در مورد برنامه‌های وان‌پلاس به‌صورت دقیق مطمئن نیستیم اما وان‌پلاس ۹E مطمئناً ارزان‌تر از ۹ و ۹ پرو خواهد بود اما برای اینکه کاربران این مدل را به جای مدل‌های دارای اسنپدراگون ۸۸۸ انتخاب کنند، وان‌پلاس ۹E باید بسیار ارزان‌تر از مدل‌های دیگر باشد.

طبق گزارشات، وان‌پلاس سه گوشی هوشمند را در مارس ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد. ما صد درصد مطمئن هستیم که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش خواهد شد. بیایید نگاهی به eBay بیندازیم تا ببینیم سایر مدل‌های وان‌پلاس ۹ نیز ظاهر خواهد شد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید